layout set logo Állami Egészségügyi Ellátó Központ

Alapellátási Osztály

jtemplate.ru - free extensions for joomla

Tájékoztató a www.oali.hu honlapon közzé tett hirdetésekről

Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról rendelkező 313/2011. (XII. 23.) Korm. Rendelet 12. § (1) bekezdése alapján a Kormány praxiskezelőként az OTH-t jelölte ki. A honlapon elhelyezett hirdetések tartalmáért kizárólag a hirdetés feladóját terheli a felelősség. A www.oali.hu üzemeltetője a hirdetések tartalmáért, helyességéért, jogszabályoknak való megfelelőségéért felelősséget nem vállal.

https://oali.aeek.hu/components/com_adsmanager/images/default.gifÖnkormányzat hirdet


40 Találatok: 21 - 40 / 40


9081 Győrújbarát, Liszt F. u. 9.

Hirdető felhasználó: Harmath Hajnalka

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1730
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvényben,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben,
- a 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben,
- a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
- az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
- vállalkozói formában való működtetés,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- egészségügyi alkalmasság,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság és OONy-ba vétel igazolása,
- a hatóság igazolása arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentum másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik és abba betekinthetnek,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. 03.04.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.03.20.
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen vagy postai úton:
Szalóki Géza
Győrújbaráti Polgármesteri Hivatal
9081 Győrújbarát, Liszt F. u. 9.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.05.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A feladat-ellátás kezdete:
A feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján, a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő területi szervével kötött finanszírozási szerződés hatályba lépését követően azonnal. Az önkormányzat a nyertes pályázóval a 2000. évi II. törvény 2/B. § (2) bekezdése alapján - a feltételek megléte esetén- határozott 6 év időtartamra szóló feladatellátási szerződést köt.

A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet a 96/543-651 telefonszámon, vagy személyesen a Győrújbaráti Polgármesteri Hivatalban, 9081 Győrújbarát, Liszt F. u. 9.
A pályázat közzétéve az alábbi honlapon:
www.gyorujbarat.hu

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Harmath Hajnalka
Település: Győrújbarát
Telefon: 96/543-651
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás Karancslapujtő I. sz. háziorvosi körzet b

Hirdető felhasználó: Lantos Ibolya

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1200
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet 11. §-a szerinti képesítés megléte,
2. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendeletben és az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
3. büntetlen előélet,
4. cselekvőképesség,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság,
6. egészségügyi alkalmasság,
7. a praxis – megállapodás alapján - közalkalmazotti vagy vállalkozói formában történő működtetése,
8. az I. számú háziorvosi körzetben jelenleg Karancslapujtő község Önkormányzata által közalkalmazotti jogviszonyban foglalkoztatott 1 fő ápolót az Önkormányzat változatlan formában tovább foglalkoztatja.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. fényképes részletes szakmai önéletrajz,
2. végzettséget és szakirányú végzettséget igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredetben, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
4. egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
5. amennyiben a praxis üzemeltetése vállalkozóként történik, vállalkozási formától függően, egyéni vállalkozói igazolvány hiteles másolata, illetve társas vállalkozás esetén a társas vállalkozás 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonata, és a társasági szerződés másolata,
6. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
7. az Állami Egészségügyi Ellátási Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
8. a hatóság igazolása arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
9. a pályázó nyilatkozata arról, hogy az I. számú háziorvosi körzet jelenleg Karancslapujtő község Önkormányzata által foglalkoztatott 1 fő ápolójának foglalkoztatását tudomásul veszi,
10. pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondokság hatálya alatt,
11. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
12. pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, és abba betekinthessenek,
13. pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.03.31
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen írásban egy példányban kell benyújtani.
Postai cím: Karancslapujtő Község Önkormányzata 3182 Karancslapujtő, Rákóczi út 95.
Személyesen: Baksa Sándor polgármesterhez kell benyújtani.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Baksa Sándor polgármester nyújt a 06-20-232-4673-as telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Karancslapujtő Község Önkormányzata pályázatot hirdet a Karancslapujtő I. sz. vegyes háziorvosi körzet háziorvosi feladatainak ellátására. A praxisjog Karancslapujtő Község Önkormányzatának tulajdona. A praxis több, mint tíz éve tartósan betöltetlen.
Az I. számú háziorvosi körzet háziorvosa megosztva látja el a község közigazgatási területén az iskola–és ifjúság egészségügyi ellátás keretében az iskolaorvosi feladatokat (két köznevelési intézményben: óvoda, általános iskola)
Közalkalmazotti jogviszony esetén 3 hónap próbaidő kerül kikötésre. Az Önkormányzat a feladatellátás vállalkozási formában történő ellátásától sem zárkózik el. A praxisjog térítésmentesen a feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg. A körzet tapasztalt ápolóval rendelkezik, akit az önkormányzat foglalkoztat közalkalmazotti jogviszonyban.
Az I. sz. körzet újonnan felújított rendelővel és szolgálati lakással rendelkezik.
Az I. számú háziorvosi körzet háziorvosa felkérés esetén köteles részt venni a Salgótarján és Térsége Önkormányzatainak Társulása által szervezett központi orvosi ügyelet munkájában.
A feladatellátás helye: 3182 Karancslapujtő, Petőfi út 2.
Az önkormányzat – vállalkozási formában történő ellátás esetén - a feladatellátáshoz a rendelőhelyiséget és a berendezéseit térítésmentesen adja használatba.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Lantos Ibolya
Település: Karancslapujtő
Telefon: 32/447-447
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás Karancslapujtő I. sz. fogorvosi körzet b

Hirdető felhasználó: Lantos Ibolya

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 3300
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet 11. §-a szerinti képesítés megléte,
2. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendeletben és az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
3. büntetlen előélet,
4. cselekvőképesség,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság,
6. egészségügyi alkalmasság,
7. a praxis – megállapodás alapján - közalkalmazotti vagy vállalkozói formában történő működtetése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. fényképes részletes szakmai önéletrajz,
2. végzettséget és szakirányú végzettséget igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredetben, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
4. egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
5. amennyiben a praxis üzemeltetése vállalkozóként történik, vállalkozási formától függően, egyéni vállalkozói igazolvány hiteles másolata, illetve társas vállalkozás esetén a társas vállalkozás 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonata, és a társasági szerződés másolata,
6. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
7. az Állami Egészségügyi Ellátási Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
8. a hatóság igazolása arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
9. pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondokság hatálya alatt,
10. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
11. pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, és abba betekinthessenek,
12. pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.03.31
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen írásban egy példányban kell benyújtani.
Postai cím: Karancslapujtő Község Önkormányzata 3182 Karancslapujtő, Rákóczi út 95.
Személyesen: Baksa Sándor polgármesterhez kell benyújtani.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Baksa Sándor polgármester nyújt a 06-20-232-4673-as telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Karancslapujtő Község Önkormányzata pályázatot hirdet a Karancslapujtő I. sz. vegyes fogorvosi körzet fogorvosi feladatainak ellátására. A praxisjog Karancslapujtő Község Önkormányzatának tulajdona.
A II. számú fogorvosi körzet fogorvosa látja el a község közigazgatási területén az iskola–és ifjúság egészségügyi ellátás keretében az iskolafogászati feladatokat.

Közalkalmazotti jogviszony esetén 3 hónap próbaidő kerül kikötésre. Az Önkormányzat a feladatellátás vállalkozási formában történő ellátásától sem zárkózik el. A praxisjog térítésmentesen a feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg.
Szükség esetén szolgálati lakás biztosított.
A feladatellátás helye: 3182 Karancslapujtő, Petőfi út 2.
Az önkormányzat – vállalkozási formában történő ellátás esetén - a feladatellátáshoz a rendelőhelyiséget és a berendezéseit térítésmentesen adja használatba.
A pályázat elbírálásának rendje: A pályázatokat Karancslapujtő Község Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el a pályázó személyes meghallgatását követően.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Lantos Ibolya
Település: Karancslapujtő
Telefon: 32/447-447
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás vegyes háziorvosi körzet betöltésére

Hirdető felhasználó: Gyulaj Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 965
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Gyulaj Községi Önkormányzat Képviselő-testülete pályázatot hirdet a gyulaji vegyes háziorvosi körzetben, háziorvosi feladatok ellátására határozatlan idejű vállalkozó jogviszony vagy közalkalmazotti jogviszony keretében.

Pályázat beadási határideje: 2019. február 15.
Orvosi Rendelő címe: 7227 Gyulaj, Kossuth 1.
Ellátandó lakosságszám (kártya): 965 fő, vegyes praxis.
Központi orvosi ügyeleti ellátás járási szinten megoldott.

A betöltendő munkakör: Gyulaj község területi ellátási kötelezettséggel működtetendő felnőtt és gyermek (vegyes) háziorvosi körzet háziorvosi feladatainak ellátása határozatlan idejű vállalkozói jogviszony vagy közalkalmazotti jogviszony keretében.
Pályázati feltételek: - az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény és annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Kormányrendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormányrendeletben előírt végzettségek, feltételek megléte,
- büntetlen előélet,
- B kategóriás jogosítvány,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság.


A pályázat benyújtásának határideje: 2019. február 15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 22.

Az állás betöltésének időpontja: 2019. március 1-től.

A pályázati kiírással kapcsolatban további információt Selmeci László polgármester nyújt a 06/20-8529395 telefonszámon, valamint Horváthné Tóth Valéria jegyző a 06/70-6511785 telefonszámon.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtani iratok, igazolások:
- részletes szakmai és személyes önéletrajz,
- fenti jogszabályok szerinti iskolai végzettséget, szakirányú szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak megkéréséről szóló postai feladóvevény másolata
- MOK tagság igazolása,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság igazolása,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó vállalkozói vagy közalkalmazotti jogviszonyban kívánja a feladatot ellátni,
- vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok, valamint a hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadásához szükséges feltételeket teljesíti,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a személyét érintő kérdés tárgyalását nyílt vagy zárt ülésen kéri.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.02.15
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.22
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot 1 példányban postai úton vagy személyesen az alábbi címre kell benyújtani:
Gyulaj Község Polgármestere
7227. Gyulaj, Szent Imre tér l.
A borítékon kérjük feltüntetni a pályázati kiírás megnevezését:
„Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A pályázati kiírással kapcsolatos egyéb információk:
- a meghirdetett háziorvosi körzet praxisjoga térítésmentesen megszerezhető;
- az önkormányzat a feladat ellátásához a rendelő helyiséget, valamint annak felszerelését és berendezését térítésmentesen biztosítja;
- a település központi ügyeleti rendszerben működik, külön szerződés alapján amelyben a háziorvosok nem vesznek részt;
A kurdi praxisjog megüresedése miatt Kurd és Csibrák önkormányzatot felölelő praxis helyettesítése, annak eredménytelen meghírdetését követően tartós helyettesítése, egyéb megoldás megegyezés szerint,
- szolgálati lakás biztosítható;
- a nyertes pályázóval az önkormányzat határozatlan idejű feladat-ellátási szerződést köt, vagy kinevezi a pályázót közalkalmazottnak;

A praxis tartósan betöltetlen 2006. május 1-től.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: az álláshely egészségügyi vállalkozás formában történő betöltése.

A pályázat elbírálása a pályázati határidő lejártát követően, Képviselő-testületi ülésen történik. A praxis betölthető a sikeres elbírálást és a szükséges engedélyezési eljárást követően, azonnal.

Egyéb: a Képviselő-testület fenntartja a jogot arra, hogy a pályázati eljárást bármikor eredménytelennek, illetve érvénytelennek nyilvánítsa.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Gyulaj Községi Önkormányzat
Település: Gyulaj
Telefon: 06706511785
E-mail: Email Küldése

Pályázati hirdetmény 2. számú háziorvosi körzet ellátására

Hirdető felhasználó: Aszódi Éva

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 530
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: • a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés,
• büntetlen előélet,
• Magyar Orvosi Kamarai tagság,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolata,
• szakmai önéletrajz,
• Magyar Orvosi kamarai tagság igazolása,
• a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban való résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
• a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul a nyilvános tárgyaláshoz.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.21
A pályázat benyújtásának módja: Egy példányban postai úton Babák Mihály polgármesternek (5540 Szarvas, Szabadság út 36.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni „Gyermekorvosi pályázat 2. számú körzetre”.
További információt Dr. Melis János címzetes főjegyző nyújt a 66/311-122-es telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Szarvas Város Önkormányzata pályázatot hirdet a 2. számú - egy településrészt érintő, 2017.05.01. napjától tartósan betöltetlen, jelenleg helyettesítéssel ellátott - körzet gyermekorvosi feladatainak ellátására.
Előnyben részesül a vállalkozói jogviszonyban történő feladatellátás, de megoldható közalkalmazotti jogviszonnyal is. A feladatellátás területi ellátási kötelezettséggel jár. Tartósan betöltetlen körzetként letelepedési támogatást igényelhető. Az önkormányzat szolgálati lakást, valamint felújított és felszerelt rendelőt biztosít.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szarvas Város Önkormányzata
Település: Szarvas
Telefon: 06-66/311-122
E-mail: Email Küldése

Pályázati hirdetmény 1. számú háziorvosi körzet ellátására

Hirdető felhasználó: Aszódi Éva

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 765
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: • a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés,
• büntetlen előélet,
• Magyar Orvosi Kamarai tagság,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolata,
• szakmai önéletrajz,
• Magyar Orvosi kamarai tagság igazolása,
• a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban való résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
• a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul a nyilvános tárgyaláshoz.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.21
A pályázat benyújtásának módja: Egy példányban postai úton Babák Mihály polgármesternek (5540 Szarvas, Szabadság út 36.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni „Gyermekorvosi pályázat 1. számú körzetre”.
További információt Dr. Melis János címzetes főjegyző nyújt a 66/311-122-es telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Szarvas Város Önkormányzata pályázatot hirdet az 1. számú - egy településrészt érintő, 2012.03.01. napjától tartósan betöltetlen, jelenleg helyettesítéssel ellátott - körzet gyermekorvosi feladatainak ellátására.
Előnyben részesül a vállalkozói jogviszonyban történő feladatellátás, de megoldható közalkalmazotti jogviszonnyal is. A feladatellátás területi ellátási kötelezettséggel jár. Tartósan betöltetlen körzetként letelepedési támogatás igényelhető. Az önkormányzat szolgálati lakást, valamint felszerelt rendelőt biztosít.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szarvas Város Önkormányzata
Település: Szarvas
Telefon: 06-66/311-122
E-mail: Email Küldése

iskolaorvosi feladatok vállalkozási formában történő ellátás

Hirdető felhasználó: Dudás Erzsébet

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 2400
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - orvostudományi egyetemi végzettség;
- az iskola-egészségügyi ellátásról szóló 26/1997.( IX.3.) NM rendelet 3.§-ában előírt szakképesítések valamelyike;
- egészségügyi dolgozók működési nyilvántartásában való szereplés;
- büntetlen előélet;
- cselekvőképesség;
- magyar állampolgárság;
- egészségügyi tevékenység végzésére való alkalmasság;
- Magyar Orvosi Kamarai tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázathoz az alábbi dokumentumokat kell mellékelni:
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok hiteles másolata;
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okmány másolata;
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az annak megkéréséről szóló postai feladóvevény másolata azzal, hogy a pályázat elbírálásakor a pályázónak az okirattal már rendelkeznie kell;
- szakmai önéletrajz;
- nyilatkozat az iskolaorvosi feladatok vállalkozási formában történő ellátásáról;
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása;
- érvényes működési nyilvántartási igazolvány;
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok;
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik;
- nyilatkozat, melyben a pályázati anyagban felüntetett személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez a pályázó hozzájárul;
- a pályázó nyilatkozata, hogy a pályázata elbírálását zárt ülésen kéri-e, vagy hozzájárul a nyilvános tárgyaláshoz;
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.02.28
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.03.21
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot egy példányban, zárt borítékban, postai úton vagy személyesen Érd Megyei Jogú Önkormányzata részére, T. Mészáros András polgármesternek címezve (2030 Érd, Alsó utca 1.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: „Iskolaorvosi pályázat”.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.22
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata pályázatot hirdet az Érd közigazgatási területén lévő iskolák, óvodák iskolaorvosi feladatainak vállalkozási formában történő ellátására.

Ellátandó feladatkör:

Az iskola-egészségügyi ellátásról szóló 26/1997. (IX. 3) NM rendelet 2. melléklete szerinti iskolaorvosi feladatok ellátása vállalkozás formájában, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződésben rögzített feltételekkel. A városban a 24 órás alapellátási ügyeleti szolgálatot gazdasági társaság működteti.

A feladat ellátásának helye: Érd Megyei Jogú Város közigazgatási területén lévő iskolák, óvodák. Az ellátási terület és a feladatellátás helye a pályázóval történő egyeztetés alapján kerül kialakításra.

A jogviszony időtartama:

A feladat-ellátási szerződés tíz éves időtartamra szól, mely kérelemre meghosszabbítható.

Pályázathoz kapcsolódó egyéb információk:

A feladat-ellátás időtartama alatt az orvosi szobát, valamint a 26/19978. (IX.3.) NM rendelet 1. számú mellékletében szereplő felszerelést az önkormányzat, illetve a köznevelési intézmény biztosítja.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-iskola-egészségtan és ifjúságvédelem szakvizsga
A pályázat elbírálásának rendje:

A pályázókat a pályázati határidő lejártát követően a Szociális és Egészségügyi Bizottság hallgatja meg. A bizottsági meghallgatást követően, a bizottság véleményét mérlegelve, a végleges döntést Érd Megyei Jogú Város Közgyűlése hozza meg.

A jogviszony kezdete:
Az iskolaorvosi tevékenység az elbírálást és a szükséges hatósági engedélyek rendelkezésre állását követően azonnal megkezdhető.

A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet:

Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Lakosság-szolgálati Iroda Vezetőjénél, Dudás Erzsébetnél a 06-23-522-318 telefonszámon munkaidőben, vagy a 06-30-449-0881 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Dudás Erzsébet
Település: Érd
Telefon: 06-23-522-318, 06-30-449-0881
E-mail: Email Küldése

6050 Lajosmizse Dózsa György út 104-106

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Pályázati feltételek:
• Egyetem (4/2000 (II.25) EüM rendelet 11.§ 9) bekezdésében foglaltaknak megfelelően
• büntetlen előélet
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• végzettséget igazoló okiratok másolata
• MOK kártya
• Működési nyilvántartási kártya
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.03.01
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.03.01
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, Lajosmizse Város Önkormányzata Egészségügyi, Gyermekjóléti és Szociális Intézménye címére történő megküldéssel (6050 Lajosmizse, Dózsa György út 104-106.).
• Elektronikus úton Józsáné dr. Kiss Irén, intézményvezető részére az egeszseghaz@egeszseghazlm.hu e-mail címen keresztül
• Személyesen Lajosmizse Város Önkormányzata Egészségügyi, Gyermekjóléti és Szociális Intézményében (6050 Lajosmizse, Dózsa György út 104-106.).
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Ellátandó feladat:
Lajosmizsei Központi Háziorvosi Ügyeleten ügyeletes orvosi feladatok ellátása személyes közreműködői szerződés keretében.
dat ellátására.
A munkavégzés helye:
Lajosmizse Város Önkormányzata Egészségügyi, Gyermekjóléti és Szociális Intézménye
6050 Lajosmizse, Dózsa György út 104-106.
A pályázati kiírással, ügyeleti díjakkal kapcsolatosan további információ Józsáné dr. Kiss Irén, intézményvezetőtől kérhető, a 30/395-2575 -ös telefonszámon.


Jelentkezési határidő: folyamatos

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Lajosmizse Város Önkormányzata, Egészségügyi, Gyermekjóléti és Szociális Intézménye
Település: Lajosmizse
Telefon: 0676356184
E-mail: Email Küldése

Felnőtt fogorvosi praxis betöltése

Hirdető felhasználó: Fintor Irén

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 14146
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Tatabányai FELNŐTT Fogorvosi praxis vállalkozási formában, területi ellátási kötelezettséggel történő működtetésére.

PÁLYÁZATI FELTÉTELEK:

• vállalkozás keretében történő működtetés;
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló
4/2000.(II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés;
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról
szóló 313/2011.(XII.23.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte;
• az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről,
valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.)
kormányrendeletben előírt feltételek megléte;
• büntetlen előélet;
• cselekvőképesség;
• egészségügyi alkalmasság;
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: PÁLYÁZATHOZ CSATOLNI KELL:

• A pályázati feltételeknél meghatározott iskolai végzettséget igazoló
okmány hiteles másolatát.
• Önéletrajzot, ezen belül részletes szakmai életrajzot.
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt.
• Egyéb végzettséget, szakvizsgákat igazoló okiratok másolatát.
• A pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázat bizottsági véleményezése,
valamint közgyűlési tárgyalása során Magyarország helyi
önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXXI. tv. 46. § (2) bekezdés c)
pontja alapján a nyilvános tárgyalásba beleegyezik-e. (Amennyiben
valamennyi pályázó nem egyezik bele a nyilvános tárgyalásba, abban az
esetben a pályázatok zárt ülésen kerülnek véleményezésre és elbírálásra.)
• A pályázó hozzájárulása, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a
pályázati anyagot megismerjék, és abba betekinthessenek.
• A vállalkozás meglétét igazoló dokumentumokat.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.28
A pályázat benyújtásának módja: JELENTKEZÉS MÓDJA:

A pályázat benyújtásának határideje:

2019. január 31. (postára adás legkésőbbi dátuma). A határidő után érkezett pályázatokat az elbírálás során nem tudjuk figyelembe venni.

A pályázat benyújtásának helye:
Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármesteréhez címezve (2800 Tatabánya, Fő tér 6.).

A pályázat benyújtásával kapcsolatos további előírások:
A pályázatokat 1 példányban kell sértetlen, zárt borítékban postára adni. A borítékon fel kell tüntetni az alábbi jeligét: "3. sz. felnőtt fogászati praxis".

A pályázatokra az alábbi címet kell feltüntetni: Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármestere 2800 Tatabánya, Fő tér 6.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.04.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A PÁLYÁZATHOZ KAPCSOLÓDÓ EGYÉB INFORMÁCIÓK:

• A feladatellátás vállalkozási formában, az önkormányzattal kötött
szerződés alapján történik.
• Az önkormányzat a rendelőhelyiséget térítésmentesen biztosítja (a
közüzemi díjakat, beleértve a veszélyes hulladék szállítást is az
önkormányzat viseli).
Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata a letelepedni kívánó - pályázatot elnyert -fogorvos számára kedvező bérleti díjjal Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 52/2012. (XI.23.) a lakások bérletéről szóló önkormányzati rendeletében foglaltakkal összhangban városérdekből történő elhelyezés keretében bérleti jogot biztosít.

A MEGBÍZÁS IDŐTARTAMA:
A feladat-ellátási szerződés határozatlan időre szól, az álláshely az önkormányzattal kötött szerződésben foglalt időponttól tölthető be.

ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):
• Egészségügy
• Fogorvos
• Vállalkozói, szerződéses

MUNKAVÉGZÉS HELYE:
2800 Tatabánya, Dózsa György út 77. „P” épület

A pályázatok elbírálása:

A pályázatok elbírálásáról a közgyűlés a pályázati határidő lejártát követő ülésén dönt. Az időpontról a pályázók az ülést megelőző 5 nappal írásos meghívóval értesülnek.

A pályázattal kapcsolatos további felvilágosítás Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Humán Irodáján Fintor Irén egészségügyi referenstől kérhető.
Telefon: 06/34-515-757 vagy e-mailen keresztül: fintor.iren@tatabanya.hu

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata
Település: Tatabánya
Telefon: 06-70/399-9466
E-mail: Email Küldése

Szalkszentmárton község gyermekorvost keres

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 569
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: - bűntettlen előélet,
- cselekvőképesség,
- csecsemő- és gyermekgyógyász szakorvosi képesítés,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 200. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/20011 (XII.23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és a fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
- a praxis vállalkozói formában történő működtetése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat hiteles másolata, - egészségügyi alkalmasságot igazoló okmány másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- részletes szakmai önéletrajz,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok másolata,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata, hogy a pályázat eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, betekinthessenek,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot 1 példányban, zárt borítékban, postai úton (vagy személyesen) Szalkszentmárton Község Önkormányzata polgármesteréhez kell benyújtani. (Szalkszentmárton Község Önkormányzata Káposztás Tibor 6086 Szalkszentmárton, Jókai u. 2.) A borítékon kérjük feltüntetni: Házi gyermekorvosi pályázat
Területi ellátási kötelezettséggel: Nem
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szalkszentmárton Község Önkormányzata
Település: Szalkszentmárton
Telefon: 06 (30) 475-3539
E-mail: Email Küldése

Szalkszentmárton község háziorvost keres

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 2434
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - az ellátás nyújtásához szükséges, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000 (II.25.) EüM rendelet 11.§-ában előírt képesítés
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben, azok egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormány rendeletben előírt feltételek megléte,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve letelepedett státusz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat /alapszabály/
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolati példánya,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, amely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázatát a Képviselő-testület nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton kell benyújtani Szalkszentmárton község polgármesterének címezve - Szalkszentmárton Község Önkormányzata Káposztás Tibor polgármester, 6086 Szalkszentmárton, Jókai u. 2. Kérjük a borítékon feltüntetni: "Háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Nem
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szalkszentmárton Község Önkormányzata
Település: Szalkszentmárton
Telefon: 06 (30) 475-3539
E-mail: Email Küldése

Simontornya II. számú háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Simontornya Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1070
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 2313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződés szerint
2. Büntetlen előélet
3. Cselekvőképesség
4. Magyar Orvosi Kamarai tagság
5. Központi orvosi ügyeleti ellátásban havi 32 órában való részvétel
6. B kategóriás jogosítvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: részletes személyi és szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajz,
2. orvosi diploma és a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
4. vállalkozási formától függően egyéni vállalkozói igazolvány vagy 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
6. egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
7. a működési engedély kiadási feltételeinek meglétét igazoló irat másolata,
8. a praxisengedély kiadási feltételeinek meglétét igazoló irat másolata,
9. hozzájáruló nyilatkozat, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők a teljes pályázati anyagot megismerhessék,
10. nyilatkozat arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.06.30.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.07.15.
A pályázat benyújtásának módja: 1. postai úton Simontornya Város Önkormányzata címére (7081 Simontornya, Szent István király utca 1.
2. személyesen Csőszné Kacz Edit polgármesternek kell benyújtani.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.01.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Csőszné Kacz Edit polgármestertől (tel.: 74/586-929).
Leírás/ Megjegyzések:
Simontornya Város Önkormányzatának Képviselő-testülete pályázatot hirdet Simontornya II. számú háziorvosi körzetének ellátására, mely területi ellátási kötelezettséggel jár.
A háziorvosi ellátást végzőnek az Központi ügyeleti ellátásban havi 32 órában kell részt vennie.
Szolgálati lakás igény szerint biztosított.
Az önkormányzat a feladatellátáshoz a rendelőhelyiséget és a berendezéseit térítésmentesen adja használatba. A körzet működtetéséhez szakképzett, nagy tapasztalattal rendelkező ápolónő/asszisztens rendelkezésre áll.
A pályázat elbírálásának rendje: A pályázatokat Simontornya Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bírálja el. A Képviselő-testület fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
A nyertes pályázóval a Simontornya Város Önkormányzata határozatlan idejű feladat-ellátási szerződést köt.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Simontornya Város Önkormányzata
Település: Simontornya
Telefon: 74/586-929
E-mail: Email Küldése

Új fogorvosi praxis

Hirdető felhasználó: dr.Lack Mónika

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 2313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződés szerint
2. Büntetlen előélet
3. Cselekvőképesség
4. Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. részletes személyi és szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajz,
2. orvosi diploma és a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
4. vállalkozási formától függően egyéni vállalkozói igazolvány vagy 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
6. egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
7. a működési engedély kiadási feltételeinek meglétét igazoló irat másolata,
8. a praxisengedély kiadási feltételeinek meglété igazoló irat másolata,
9. hozzájáruló nyilatkozat, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők a teljes pályázati anyagot megismerhessék,
10. nyilatkozat arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.21
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.15
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.21.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.15.
A pályázat benyújtásának módja:

1. postai úton Telki Község Önkormányzata címére (2089 Telki, Petőfi u.1.)
2. személyesen Deltai Károly polgármesternek kell benyújtani.
Felvilágosítás kérhető: dr. Lack Mónika jegyző Tel: 06-26-920-801
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.04.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Leírás / Megjegyzések: Az önkormányzat a feladatellátáshoz a rendelő-helységet térítésmentesen, üzemeltetési és rezsi költségek viselése ellenében adja használatba.
A Pályázónak vállalnia kell a rendelő szakmai felszerelését.
A nyertes pályázóval Telki Község Önkormányzata határozatlan idejű feladat-ellátási szerződést köt.
A feladat-ellátási szerződés tervezete a pályázati felhívás elválaszthatatlan melléklete

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: dr.Lack Mónika
Település: Telki
Telefon: 06-26-920-801
E-mail: Email Küldése

2510 Dorog, Bécsi út 79-81.

Hirdető felhasználó: Muzslai Mária

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 860
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Pályázati felhívás

Dorog Város Önkormányzata pályázatot hirdet házi gyermekorvosi praxis, vállalkozási formában, területi ellátási kötelezettséggel történő betöltésére.

Az ellátandó feladatkör:
Dorog város I. számú (jelenleg üres) házi gyermekorvosi körzetének ellátása vállalkozási formában, területi ellátási kötelezettséggel, iskola egészségügyi ellátásban való részvétellel, az önkormányzattal kötött szerződésben rögzített feltételek szerint.

A feladat ellátásának helye: 2510 Dorog, Rákóczi u. 9.

Pályázati feltételek:
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- csecsemő- és gyermekgyógyászat szakorvosi képesítés,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és a fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
- a praxis vállalkozói formában történő működtetése.



A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos




A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal

A pályázathoz kapcsolódó egyéb információk:
- A feladatellátás vállalkozási formában történik, az önkormányzattal kötött határozatlan idejű feladat-ellátási szerződésben foglaltak alapján.
- A praxisjog térítésmentesen, a feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg.
- Az önkormányzat a rendelőhelyiséget térítésmentesen biztosítja.
- Az önkormányzat szolgálati lakást biztosít.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Muzslai Mária aljegyzőtől, a 06 33 431 299 telefonszámon, ill. a muzslai@dorog.hu e-mail címen.



A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje: folyamatos
- www.oali.hu
-www.dorog.hu
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat hiteles másolata, - egészségügyi alkalmasságot igazoló okmány másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- részletes szakmai önéletrajz,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok másolata,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot 1 példányban, zárt borítékban, postai úton (vagy személyesen) Dorog Város Polgármesteréhez (2510 Dorog, Bécsi út 79-81.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: I. számú házi gyermekorvosi körzet pályázata.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Muzslai Mária
Település: Dorog
Telefon: 33/431-299
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás háziorvosi praxis betöltésére

Hirdető felhasználó: Szerep Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1577
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - büntetlen előélet,
- az ellátás nyújtásához szükséges, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000 (II.25.) EÜM rendelet 11.§-ában előírt képesítés,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23. ) Korm. rendeletben, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormány rendeletben előírt feltételek megléte,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve letelepedett státusz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat /alapszabály/ és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat hitelesített másolata,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolati példánya,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléshez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, amely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,•
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.28
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton kell benyújtani Szerep község polgármesterének címezve (Szerep Községi Önkormányzat Tóthné Verő Tünde polgármester, 4163. Szerep, Nagy utca 53. sz.). Kérjük a borítékon feltüntetni: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szerep Községi Önkormányzat
Település: Szerep
Telefon: 0654516002
E-mail: Email Küldése

Háziorvosi álláshely

Hirdető felhasználó: Tóth Ildikó

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1700
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - Egyetem,
- B kategóriás jogosítvány
- A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet és az egészségügyi szolgáltatások gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési ellátásról szóló 96/2003. (VII. 15.) korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
- Vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok másolata, vagy cégbejegyzés
- MOK tagsági igazolvány
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Egészségügyi alkalmasság igazolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Szakmai és személyes önéletrajz
- Orvosi diploma és szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló iratok másolati példányai
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozatok:
a) a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait az eljárásban résztvevők megismerhetik.
b) A pályázó nyilatkozata arról, hogy személyét érintő kérdés tárgyalásakor nyílt vagy zárt ülést kér
- egyéni vállalkozó esetén igazolás az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről
- igazolás a működtetési jog engedélyezési feltételei fennállásról,
- Praxis betöltési módjának (jogviszony) megjelölése, vállalkozási jogviszony esetén a fenntartási, finanszírozási elképzelések bemutatása.
- Pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadásához szükséges feltételeket teljesíti.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.05.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.06.30
A pályázat benyújtásának módja: Póstai úton, a pályázatnak az Alattyán Község Önkormányzata címére történő megküldésével (5142 Alattyán, Szent István tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/646-1/2018, valamint a munkakör megnevezését: Háziorvos.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.09.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A praxisjog Alattyán Község Önkormányzatának tulajdona. A praxisjog térítésmentesen megszerezhető. Közalkalmazotti jogviszony esetén 3 hónap próbaidő kerül kikötésre. Az Önkormányzat a feladatellátás vállalkozási formában történő ellátásától nem zárkózik el. A körzet tartósan betöltetlen. Szükség esetén az önkormányzat lakást tud biztosítani.
A pályázó személyes meghallgatására kerül sor, a Képviselő- testület dönt a kiválasztásról. Az önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázati felhívást indoklás nélkül visszavonja, a pályázati eljárást megszüntesse, eredménytelenné nyilvánítsa.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Tóth Ildikó
Település: Alattyán
Telefon: 06-57-561-011
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás II. sz.háziorvosi körzet betöltésére

Hirdető felhasználó: Békéssámson Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1017
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet 11. §-a szerinti képesítés megléte,
2. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendeletben és az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
3. büntetlen előélet,
4. cselekvőképesség,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság,
6. egészségügyi alkalmasság,
7. a praxis vállalkozói formában történő működtetése,
8. a II. számú háziorvosi körzetben jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által közalkalmazotti jogviszonyban foglalkoztatott 1 fő ápoló a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény szerinti áthelyezéssel történő teljes munkaidőben és határozatlan időre szóló továbbfoglalkoztatásának vállalása.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. fényképes részletes szakmai önéletrajz,
2. végzettséget és szakirányú végzettséget igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredetben, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
4. egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
5. vállalkozási formától függően, egyéni vállalkozói igazolvány hiteles másolata, illetve társas vállalkozás esetén a társas vállalkozás 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonata, és a társasági szerződés másolata,
6. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
7. az Állami Egészségügyi Ellátási Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
8. a hatóság igazolása arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
9. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a II. számú háziorvosi körzet jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által foglalkoztatott 1 fő ápolójának a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény szerinti áthelyezéssel történő teljes munkaidőben és határozatlan időre szóló továbbfoglalkoztatását vállalja,
10. pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondokság hatálya alatt,
11. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
12. pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, és abba betekinthessenek,
13. pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen írásban egy példányban kell benyújtani.
Postai cím: Békéssámson Község Önkormányzata 5946 Békéssámson Hősök tere 10-12. Személyesen: Zámbori Tamás polgármesterhez kell benyújtani.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Zámbori Tamás polgármester nyújt a 06-20-569-2474-os telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Békéssámson Község Önkormányzata pályázatot hirdet a Békéssámson II. számú vegyes háziorvosi körzetének ellátására.A praxis 2016. november 01. napjától betöltetlen.
A II. számú háziorvosi körzet háziorvosa látja el Békéssámson község közigazgatási területén az iskola–és ifjúság egészségügyi ellátás keretében az iskolaorvosi feladatokat.( két köznevelési intézményben: óvoda, általános iskola)
A praxisjog térítésmentesen a feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg. A körzet tapasztalt ápolóval rendelkezik. A jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által foglalkoztatott 1 fő ápoló továbbfoglalkoztatását a pályázónak vállalnia kell.
Szolgálati lakás igény szerint biztosított.
A II. számú körzet háziorvosa helyettesítését a I. számú háziorvosi körzet háziorvosa a feladat-ellátási szerződése alapján ellátja.
A II. számú körzet háziorvosának vállalni szükséges a I. számú háziorvosi körzet háziorvosának helyettesítését.
A II. számú háziorvosi körzet háziorvosa felkérés esetén köteles részt venni az Orosházi Kistérség Többcélú Társulása által szervezett központi orvosi ügyelet munkájában.
A feladatellátás helye: 5946 Békéssámson Szabadság tér 1.
Az önkormányzat a feladatellátáshoz a rendelőhelyiséget és a berendezéseit térítésmentesen adja használatba.Az önkormányzat átvállalja az egészségügyi szolgáltató helyett a rendelő fűtési költségeit, a víz-és csatornadíjat, valamint a takarító munkabérét és járulékait.
A pályázat elbírálásának rendje: A pályázatokat Békéssámson Község Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Békéssámson Község Önkormányzata
Település: Békéssámson
Telefon: +36/20/569-2474
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás I. számú fogorvosi körzet betöltésére

Hirdető felhasználó: Stimeczné Dr. György Bernadette

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 5426
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Nagykanizsa Megyei Jogú Város Önkormányzata pályázatot hirdet a területi ellátási kötelezettséggel működő I. számú vegyes fogorvosi körzet vállalkozási rendszerben történő működtetésére.
Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
- vállalkozás keretében történő működtetés
- a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte
- az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003.(VII.15.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- egészségügyi alkalmasság
- érvényes működési nyilvántartás és Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget igazoló dokumentumok másolata
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolvány másolata
- érvényes működési nyilvántartás (ÁEEK Emberi Erőforrás Fejlesztési Főigazgatóság) igazolása
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata
- egyéni egészségügyi vállalkozó esetén a vállalkozói igazolvány, gazdasági társaság esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat másolata
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázati anyagát az elbírálásban részt vevők megismerhetik, abba betekinthetnek
- pályázó nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a Közgyűlés nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalhatja.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Egészségügyi Alapellátási Intézmény címére történő megküldésével (8800 Nagykanizsa, Petőfi u. 5.).
- Személyesen: Stimeczné Dr. György Bernadette intézményvezető részére, Zala megye, 8800 Nagykanizsa, Petőfi u. 5.
- A borítékon kérjük feltüntetni: „Fogorvosi pályázat”

Elbírálás a pályázat benyújtását követő közgyűlésen történik.

A feladatellátás kezdete: a feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: - Eredményes pályázat esetén az önkormányzat határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés feltételeit rögzítik.
- A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére.
- A fogorvosi alapellátás keretében tartozó feladatok finanszírozása az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III.3.) Korm. rendelet alapján, az egészségügyi szolgáltatónak a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő területileg illetékes szervével kötött finanszírozási szerződés alapján történik.
- A rendelő térítésmentes használatát az önkormányzat biztosítja, szükség esetén önkormányzati bérlakás is biztosított.
- A pályázati kiírással kapcsolatos további információ Stimeczné Dr. György Bernadette intézményvezető nyújt a 20/268-3271-es telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Stimeczné Dr. György Bernadette
Település: Nagykanizsa
Telefon: 30/2683271
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat Ópályi

Hirdető felhasználó: Ópályi Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 800
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Ópályi Község Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 4821 Ópályi, Kossuth u. 6. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Ópályi Község Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.31
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 06/44 407-551) Ópályi Polgármesteri Hivatal (4821 Ópályi, Szent II. János Pál pápa tér 6.)
Posta úton: egy példányban Ópályi Község Önkormányzata Herdon János polgármester részére (4821 Ópályi, Szent II. János Pál pápa tér 6.) A borítékon kérjük feltüntetni: " házi gyermekorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.02.04
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása

A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-kal kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.

További információ: Herdon János polgármester
E-mail: polgarmester@opalyi.hu
Tel.: 06/44 407 551
Kapcsolat
Hirdető pontos megnevezése: Ópályi Község Önkormányzat
Címe: 4821 Ópályi, Szent II. János Pál pápa tér 6.
Telefon: 06/44 407 551
E-mail: polgarmester@opalyi.hu

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Ópályi Község Önkormányzata
Település: Ópályi
Telefon: 06/44 407-551
E-mail: Email Küldése

Háziorvosi ügyeletbe keresünk orvost/okat

Hirdető felhasználó: Pápa Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés
- büntetlen előélet
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
A pályázat benyújtásának módja: Nem kell hagyományos pályázatot benyújtani, csak a szükséges dokumentumokat kell bemutatni és a feltételeknek megfelelni.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Pápa Város Önkormányzatának Egészségügyi Alapellátási Intézetének igazgatójától Ujváry Hajnalkától, a 06-89-515-003 telefonszámon munkaidőben, vagy azon kívül a 06/30/6480846 telefonszámon, e-mailben az alapellatas@papa.hu elektronikus levélcímen.

Az ügyelet jól felszerelt, külön orvosi pihenőszoba, vizesblokkal biztosított.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Pápa Város Önkormányzata
Település: Pápa
Telefon: 306480846
E-mail: Email Küldése
Classified Ads Software powered by Juloa.com