layout set logo Állami Egészségügyi Ellátó Központ

Alapellátási Osztály

jtemplate.ru - free extensions for joomla

Tájékoztató a www.oali.hu honlapon közzé tett hirdetésekről

Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról rendelkező 313/2011. (XII. 23.) Korm. Rendelet 12. § (1) bekezdése alapján a Kormány praxiskezelőként az OTH-t jelölte ki. A honlapon elhelyezett hirdetések tartalmáért kizárólag a hirdetés feladóját terheli a felelősség. A www.oali.hu üzemeltetője a hirdetések tartalmáért, helyességéért, jogszabályoknak való megfelelőségéért felelősséget nem vállal.

https://oali.aeek.hu/components/com_adsmanager/images/default.gifÖnkormányzat hirdet


69 Találatok: 21 - 40 / 69


Egerfarmos és Mezőszemre vegyes háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Egerfarmos Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1945
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Egerfarmos Községi Önkormányzat címére: 3379 Egerfarmos, Dózsa György út 1. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Egerfarmos Községi Önkormányzat
Település: Egerfarmos és Mezőszemere
Telefon: +3636490000
E-mail: Email Küldése

Egerfarmos és Mezőszemre vegyes háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Egerfarmos Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1945
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Egerfarmos Községi Önkormányzat címére: 3379 Egerfarmos, Dózsa György út 1. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Egerfarmos Községi Önkormányzat
Település: Egerfarmos és Mezőszemere
Telefon: +3636490000
E-mail: Email Küldése

Egerfarmos és Mezőszemre vegyes háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Egerfarmos Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1945
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Egerfarmos Községi Önkormányzat címére: 3379 Egerfarmos, Dózsa György út 1. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Egerfarmos Községi Önkormányzat
Település: Egerfarmos és Mezőszemere
Telefon: +3636490000
E-mail: Email Küldése

Egerfarmos és Mezőszemre vegyes háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Egerfarmos Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1945
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Egerfarmos Községi Önkormányzat címére: 3379 Egerfarmos, Dózsa György út 1. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.11.07
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Egerfarmos Községi Önkormányzat
Település: Egerfarmos és Mezőszemere
Telefon: +3636490000
E-mail: Email Küldése

Egerfarmos és Mezőszemre vegyes háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Egerfarmos Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1945
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Egerfarmos Községi Önkormányzat címére: 3379 Egerfarmos, Dózsa György út 1. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.11.07
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Egerfarmos Községi Önkormányzat
Település: Egerfarmos és Mezőszemere
Telefon: +3636490000
E-mail: Email Küldése

Kossuth utca 4.

Hirdető felhasználó: Derekegyház Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1538
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 15 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Derekegyház Község Önkormányzata címére: 6621 Derekegyház, Kossuth utca 4. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Rezidensek jelentkezését is várjuk, mivel a mentorállás helyben megoldott.
További részletes információ kérhető Szabó István polgármestertől a 0630/3032220, és 63/453003 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Derekegyház Község Önkormányzata
Település: Derekegyház
Telefon: 0663453003
E-mail: Email Küldése

Érsekvadkert felnőtt háziorvost keres

Hirdető felhasználó: Érsekvadkert Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1300
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Orvostudományi egyetemi végzettség,
Háziorvosi szakmai tapasztalat,
B kategóriás jogosítvány,
Képesítési feltételek megléte: a 2000. évi II. tv-ben, valamint a 313/2011.(XII.23.) Korm.rendeletben, a 4/2000.(II.25.)EÜM rendeletben előírt képesítési egyéb feltételek megléte,
Egészségügyi alkalmasság,
Büntetlen előélet,
Cselekvőképesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Diploma másolata, szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
- Egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul, hogy a pályázati elbírálásban közreműködők a pályázatba betekinthetnek,
- Nyilatkozat, hogy a pályázatot nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalja a képviselő-testület
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázatnak Érsekvadkert Község Önkormányzata címére történő megküldésével (2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)

vagy

- Elektronikus úton Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére a polgarmester@ersekvadkert.hu e-mailen keresztül,

vagy


- Személyesen: Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére
(Polgármesteri Hivatal 2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01.
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: Érsekvadkerten, Budapesttől 65 km-re, Nógrád megye nyugati felében 1300 fős felnőtt háziorvosi körzet praxisjoga az önkormányzattól átvehető. A településen kettő felnőtt és egy gyermek körzet került kialakításra. Központi ügyeletben nem kötelező a részvétel. Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet:

- Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester
Polgármesteri Hivatal
2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Érsekvadkert Község Önkormányzata
Település: Érsekvadkert
Telefon: 0635340001
E-mail: Email Küldése

Érsekvadkert felnőtt háziorvost keres

Hirdető felhasználó: Érsekvadkert Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1300
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Orvostudományi egyetemi végzettség,
Háziorvosi szakmai tapasztalat,
B kategóriás jogosítvány,
Képesítési feltételek megléte: a 2000. évi II. tv-ben, valamint a 313/2011.(XII.23.) Korm.rendeletben, a 4/2000.(II.25.)EÜM rendeletben előírt képesítési egyéb feltételek megléte,
Egészségügyi alkalmasság,
Büntetlen előélet,
Cselekvőképesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Diploma másolata, szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
- Egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul, hogy a pályázati elbírálásban közreműködők a pályázatba betekinthetnek,
- Nyilatkozat, hogy a pályázatot nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalja a képviselő-testület
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázatnak Érsekvadkert Község Önkormányzata címére történő megküldésével (2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)

vagy

- Elektronikus úton Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére a polgarmester@ersekvadkert.hu e-mailen keresztül,

vagy


- Személyesen: Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére
(Polgármesteri Hivatal 2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01.
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: Érsekvadkerten, Budapesttől 65 km-re, Nógrád megye nyugati felében 1300 fős felnőtt háziorvosi körzet praxisjoga az önkormányzattól átvehető. A településen kettő felnőtt és egy gyermek körzet került kialakításra. Központi ügyeletben nem kötelező a részvétel. Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet:

- Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester
Polgármesteri Hivatal
2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Érsekvadkert Község Önkormányzata
Település: Érsekvadkert
Telefon: 0635340001
E-mail: Email Küldése

Érsekvadkert felnőtt háziorvost keres

Hirdető felhasználó: Érsekvadkert Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1300
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Orvostudományi egyetemi végzettség,
Háziorvosi szakmai tapasztalat,
B kategóriás jogosítvány,
Képesítési feltételek megléte: a 2000. évi II. tv-ben, valamint a 313/2011.(XII.23.) Korm.rendeletben, a 4/2000.(II.25.)EÜM rendeletben előírt képesítési egyéb feltételek megléte,
Egészségügyi alkalmasság,
Büntetlen előélet,
Cselekvőképesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Diploma másolata, szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
- Egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul, hogy a pályázati elbírálásban közreműködők a pályázatba betekinthetnek,
- Nyilatkozat, hogy a pályázatot nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalja a képviselő-testület
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázatnak Érsekvadkert Község Önkormányzata címére történő megküldésével (2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)

vagy

- Elektronikus úton Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére a polgarmester@ersekvadkert.hu e-mailen keresztül,

vagy


- Személyesen: Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére
(Polgármesteri Hivatal 2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01.
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: Érsekvadkerten, Budapesttől 65 km-re, Nógrád megye nyugati felében 1300 fős felnőtt háziorvosi körzet praxisjoga az önkormányzattól átvehető. A településen kettő felnőtt és egy gyermek körzet került kialakításra. Központi ügyeletben nem kötelező a részvétel. Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet:

- Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester
Polgármesteri Hivatal
2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Érsekvadkert Község Önkormányzata
Település: Érsekvadkert
Telefon: 0635340001
E-mail: Email Küldése

Érsekvadkert felnőtt háziorvost keres

Hirdető felhasználó: Érsekvadkert Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1300
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Orvostudományi egyetemi végzettség,
Háziorvosi szakmai tapasztalat,
B kategóriás jogosítvány,
Képesítési feltételek megléte: a 2000. évi II. tv-ben, valamint a 313/2011.(XII.23.) Korm.rendeletben, a 4/2000.(II.25.)EÜM rendeletben előírt képesítési egyéb feltételek megléte,
Egészségügyi alkalmasság,
Büntetlen előélet,
Cselekvőképesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Diploma másolata, szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
- Egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul, hogy a pályázati elbírálásban közreműködők a pályázatba betekinthetnek,
- Nyilatkozat, hogy a pályázatot nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalja a képviselő-testület
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázatnak Érsekvadkert Község Önkormányzata címére történő megküldésével (2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)

vagy

- Elektronikus úton Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére a polgarmester@ersekvadkert.hu e-mailen keresztül,

vagy


- Személyesen: Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére
(Polgármesteri Hivatal 2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01.
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: Érsekvadkerten, Budapesttől 65 km-re, Nógrád megye nyugati felében 1300 fős felnőtt háziorvosi körzet praxisjoga az önkormányzattól átvehető. A településen kettő felnőtt és egy gyermek körzet került kialakításra. Központi ügyeletben nem kötelező a részvétel. Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet:

- Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester
Polgármesteri Hivatal
2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Érsekvadkert Község Önkormányzata
Település: Érsekvadkert
Telefon: 0635340001
E-mail: Email Küldése

Érsekvadkert felnőtt háziorvost keres

Hirdető felhasználó: Érsekvadkert Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1300
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Orvostudományi egyetemi végzettség,
Háziorvosi szakmai tapasztalat,
B kategóriás jogosítvány,
Képesítési feltételek megléte: a 2000. évi II. tv-ben, valamint a 313/2011.(XII.23.) Korm.rendeletben, a 4/2000.(II.25.)EÜM rendeletben előírt képesítési egyéb feltételek megléte,
Egészségügyi alkalmasság,
Büntetlen előélet,
Cselekvőképesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Diploma másolata, szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
- Egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul, hogy a pályázati elbírálásban közreműködők a pályázatba betekinthetnek,
- Nyilatkozat, hogy a pályázatot nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalja a képviselő-testület
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázatnak Érsekvadkert Község Önkormányzata címére történő megküldésével (2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)

vagy

- Elektronikus úton Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére a polgarmester@ersekvadkert.hu e-mailen keresztül,

vagy


- Személyesen: Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester részére
(Polgármesteri Hivatal 2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01.
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: Érsekvadkerten, Budapesttől 65 km-re, Nógrád megye nyugati felében 1300 fős felnőtt háziorvosi körzet praxisjoga az önkormányzattól átvehető. A településen kettő felnőtt és egy gyermek körzet került kialakításra. Központi ügyeletben nem kötelező a részvétel. Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet:

- Dr. Kovácsné Nagy Mária polgármester
Polgármesteri Hivatal
2659 Érsekvadkert, Rákóczi út 91.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Érsekvadkert Község Önkormányzata
Település: Érsekvadkert
Telefon: 0635340001
E-mail: Email Küldése

Újfehértó II. számú házi gyermekorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Újfehértó Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 830
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Pályázati feltételek:
- a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés (csecsemő és gyermekgyógyász szakorvosi szakképesítés),
- büntetlen előélet, nem áll fenn a foglalkozástól és közügyektől való eltiltás,
- cselekvőképesség,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.
- a praxis vállalkozói formában történő működtetése.
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 30. napja. Amennyiben 2018. november 30-ig nem érkezik pályázat, a határidő automatikusan meghosszabbodik 10 naptári nappal. Az önkormányzat a pályázati eljárás során hiánypótlást biztosít.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel az orvosi feladatokat ellátó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a jogviszony létesítését nem teszi lehetővé, vagy az igénylésről szóló postai feladóvevény másolata,
- részletes szakmai önéletrajz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- nyilatkozat a praxis vállalkozói formában történő működtetésére,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- az Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata, arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, abba betekinthessenek,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Újfehértó Város Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.11.30
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 42/290-000.) Nagy Sándor polgármester részére,
Postai úton: egy példányban postai úton Nagy Sándor polgármesternek címezve (4244 Újfehértó, Szent István út 10. szám) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: „II. sz. Házi gyermekorvosi körzet pályázat”

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 30. napja. Amennyiben 2018. november 30-ig nem érkezik pályázat, a határidő automatikusan meghosszabbodik 10 naptári nappal. Az önkormányzat a pályázati eljárás során hiánypótlást biztosít.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötött finanszírozási szerződés hatályba lépését követően azonnal.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A feladat ellátásának helye: 4244 Újfehértó, Bartók Béla utca 20/B. szám alatt található (274/1/A/2 hrsz) rendelőhelyiség, amelyet kizárólag a körzetet ellátó orvos használ, bérleti díj fizetése nélkül. Az önkormányzat a berendezési és felszerelési tárgyakat a szerződéskötéskor térítésmentesen biztosítja a nyertes pályázó részére. A berendezési, felszerelési eszközök pótlása, javítása, karbantartása és a fenntartási költségek biztosítása az egészségügyi szolgáltató feladata. Az ingatlan és a feladatellátáshoz szükséges eszközök a praxis betöltését követően megvásárolhatók.

A praxis ellátásának módja: vállalkozási formában történő működtetés területi ellátási kötelezettséggel, csecsemővédelmi tanácsadás, - ügyeleti ellátásban való részvétel.

A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxisjog feladat-ellátási szerződés megkötése estén térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére. A feladat-ellátási szerződés határozatlan időtartamra szól.

A praxis finanszírozása: a 43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet szabályai szerint a praxist betöltő egészségügyi szolgáltató és a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő között létrejött külön szerződés alapján történik.

A pályázat elbírálásának módja, rendje, határideje:
A pályázatot Újfehértó Város Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el, a pályázat benyújtási határidejének lejártát követő 30 napon belül. A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Nagy Sándor Újfehértó Város Polgármesterétől 42/290-000 telefonszámon, vagy polgarmester@ujfeherto.hu elektronikus levélcímen.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Újfehértó Város Önkormányzata
Település: Újfehértó
Telefon: 06-42/290-000
E-mail: Email Küldése

Újfehértó II. számú házi gyermekorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Újfehértó Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 830
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Pályázati feltételek:
- a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés (csecsemő és gyermekgyógyász szakorvosi szakképesítés),
- büntetlen előélet, nem áll fenn a foglalkozástól és közügyektől való eltiltás,
- cselekvőképesség,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.
- a praxis vállalkozói formában történő működtetése.
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 30. napja. Amennyiben 2018. november 30-ig nem érkezik pályázat, a határidő automatikusan meghosszabbodik 10 naptári nappal. Az önkormányzat a pályázati eljárás során hiánypótlást biztosít.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel az orvosi feladatokat ellátó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a jogviszony létesítését nem teszi lehetővé, vagy az igénylésről szóló postai feladóvevény másolata,
- részletes szakmai önéletrajz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- nyilatkozat a praxis vállalkozói formában történő működtetésére,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- az Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata, arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, abba betekinthessenek,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Újfehértó Város Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.11.30
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 42/290-000.) Nagy Sándor polgármester részére,
Postai úton: egy példányban postai úton Nagy Sándor polgármesternek címezve (4244 Újfehértó, Szent István út 10. szám) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: „II. sz. Házi gyermekorvosi körzet pályázat”

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 30. napja. Amennyiben 2018. november 30-ig nem érkezik pályázat, a határidő automatikusan meghosszabbodik 10 naptári nappal. Az önkormányzat a pályázati eljárás során hiánypótlást biztosít.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötött finanszírozási szerződés hatályba lépését követően azonnal.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A feladat ellátásának helye: 4244 Újfehértó, Bartók Béla utca 20/B. szám alatt található (274/1/A/2 hrsz) rendelőhelyiség, amelyet kizárólag a körzetet ellátó orvos használ, bérleti díj fizetése nélkül. Az önkormányzat a berendezési és felszerelési tárgyakat a szerződéskötéskor térítésmentesen biztosítja a nyertes pályázó részére. A berendezési, felszerelési eszközök pótlása, javítása, karbantartása és a fenntartási költségek biztosítása az egészségügyi szolgáltató feladata. Az ingatlan és a feladatellátáshoz szükséges eszközök a praxis betöltését követően megvásárolhatók.

A praxis ellátásának módja: vállalkozási formában történő működtetés területi ellátási kötelezettséggel, csecsemővédelmi tanácsadás, - ügyeleti ellátásban való részvétel.

A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxisjog feladat-ellátási szerződés megkötése estén térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére. A feladat-ellátási szerződés határozatlan időtartamra szól.

A praxis finanszírozása: a 43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet szabályai szerint a praxist betöltő egészségügyi szolgáltató és a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő között létrejött külön szerződés alapján történik.

A pályázat elbírálásának módja, rendje, határideje:
A pályázatot Újfehértó Város Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el, a pályázat benyújtási határidejének lejártát követő 30 napon belül. A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Nagy Sándor Újfehértó Város Polgármesterétől 42/290-000 telefonszámon, vagy polgarmester@ujfeherto.hu elektronikus levélcímen.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Újfehértó Város Önkormányzata
Település: Újfehértó
Telefon: 06-42/290-000
E-mail: Email Küldése

3917 Bodrogkisfalud, KOssuth út 65.

Hirdető felhasználó: Bodrogkisfalud község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, valamint annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet, továbbá az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek.
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Saját személygépkocsi használata
- Vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok másolata, vagy cégbejegyzés
- MOK tagsági igazolvány
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Egészségügyi alkalmasság igazolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Szakmai és személyes önéletrajz
- Orvosi diploma és szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló iratok másolati példányai
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozatok:
a) a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait az eljárásban résztvevők megismerhetik.
b) A pályázó nyilatkozata arról, hogy személyét érintő kérdés tárgyalásakor nyílt vagy zárt ülést kér
- egyéni vállalkozó esetén igazolás az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről
- igazolás a működtetési jog engedélyezési feltételei fennállásról,
- Praxis betöltési módjának (jogviszony) megjelölése, vállalkozási jogviszony esetén a fenntartási, finanszírozási elképzelések bemutatása.
- Pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadásához szükséges feltételeket teljesíti.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.11.30
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.12.31
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak az Bodrogkisfalud Község Önkormányzata címére történő megküldésével (3917 Bodrogkisfalud, Kossuth út 65.).
Kérjük a borítékon feltüntetni „Háziorvosi pályázat”
A pályázati kiírással kapcsolatban további információ az alábbi telefonszámon kérhető:
Ádám László polgármester: 06/20/580-4803
Alexa Ilona aljegyző: 06/20/580-5007
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.13
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Az ellátandó települések : Bodrogkisfalud, Szegi és Szegilong községek
A praxisjog Bodrogkisfalud Község Önkormányzatának tulajdona. A praxisjog térítésmentesen megszerezhető.
Közalkalmazotti jogviszony esetén 3 hónap próbaidő kerül kikötésre. Az Önkormányzat a feladatellátás vállalkozási formában történő ellátásától nem zárkózik el.
Az önkormányzat szolgálati lakást biztosít.
A pályázó személyes meghallgatására kerül sor, a Képviselő- testület dönt a kiválasztásról. Az önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázati felhívást indoklás nélkül visszavonja, a pályázati eljárást megszüntesse, eredménytelenné nyilvánítsa.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Bodrogkisfalud község Önkormányzata
Település: Bodrogkisfalud
Telefon: 20/580-4803, 20/580-5007
E-mail: Email Küldése

háziorvosi szolgálat /háziorvos

Hirdető felhasználó: Nagyalásony Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 930
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Nagyalásonyi vegyes háziorvosi körzet feladatainak ellátása területi (Nagyalásony, Dabrony, Vid, Kisszőlős települések) ellátási kötelezettséggel határozatlan idejű közalkalmazotti vagy vállalkozói formában.
Egyetem, 4/2000.(II.25.) EüM rendelet 11.§-a szerinti szakképesítés, magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Orvosi diploma, valamint szakképzettséget igazoló diploma másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, részletes szakmai önéletrajz, jogosítvány másolata, egészségügyi alkalmasság igazolása, Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolás, vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentum másolata,nyilatkozat arról, hogy személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat nyilv. vagy zárt ülés keretében való elbírálásról
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.10
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.12.14
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton a pályázatnak a Nagyalásony Község Önkormányzata címére történő megküldésével (8484 Nagyalásony, Kossuth u. 29.)
Elektronikus úton Csöngei Gábor polgármester részére a onknagyalasony@vnet.hu, címen keresztül,
vagy személyesen: Csöngei Gábor polgármester, 8484 Nagyalásony, Kossuth u. 29.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.15.
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A háziorvosi feladatok a szakképesítés nélkül is elláthatja az a szakorvos aki a 4/2000.(II.25.) EüM rendelet 11.§ (4) bekezdésében felsorolt szakképesítések valamelyikével rendelkezik. A praxis térítésmentesen megszerezhető. A praxisjogról az önkormányzat megállapodást köt a pályázat nyertesével. Szükség esetén szolgálati lakás igényelhető. Az önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázati felhívást indokolás nélkül visszavonja, a pályázati eljárást megszüntesse, eredménytelenné nyilvánítsa. A leendő háziorvos egy korszerű, felújításra kerülő rendelőben végezheti tevékenységét.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Nagyalásony Község Önkormányzata
Település: Nagyalásony
Telefon: 0688/504-730
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat

Hirdető felhasználó: Ajkai Közös Önkormányzatai Hivatal

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 674
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: • csecsemő- és gyermekgyógyászat szakorvosi képesítés
• büntetlen előélet
• cselekvőképesség
• egészségügyi alkalmasság
• az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EÜM rendeletben, az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Kormányrendeletben, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Kormányrendeletben előírt egyéb feltételek biztosítása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • szakirányú iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
• részletes szakmai önéletrajz
• egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat
• igazolás a működési nyilvántartásba vételről
• a vállalkozás meglétét igazoló okirat másolata (egyéni vállalkozói igazolvány vagy igazolás, társasági szerződés, cégbírósági végzés)
• nyilatkozat arról, hogy pályázó a tevékenység megkezdéséhez szükséges személyi és tárgyi feltételeket (asszisztens, rendelő helyiséget, eszközöket és a rendelő berendezését) biztosítja
• nyilatkozat arról, hogy az elbírálásban résztvevők megismerhetik a jelölt pályázati anyagát és az abban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
• nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul a nyilvános tárgyaláshoz
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.05.17.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtása: Ajka Város Önkormányzata polgármesterének címezve (Schwartz Béla 8400 Ajka, Szabadság tér 12.) személyesen vagy postai úton. A zárt borítékra kérjük feltüntetni: „házi gyermekorvosi pályázat”
Felvilágosítás kérhető: Dr. Jáger László jegyzőtől telefonon 88/521-102 vagy személyesen
(8400 Ajka, Szabadság tér 12.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: • az önkormányzat a működtetési jogot térítésmentesen kívánja biztosítani.
• az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződésben rögzített feltételekkel történő házi gyermekorvosi alapellátás az egészségbiztosítási alap-kezelővel kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján
• az egészségügyi vállalkozásnak vállalni kell a szerződés megkötését követő 5 éven át az adott házi gyermekorvosi körzetre vonatkozó háziorvosi feladatok ellátását.

• feladat-ellátási szerződés alapján vállalkozási formában
• területi ellátási kötelezettséggel az ajkai III. számú házi gyermekorvosi körzethez tartozó utcák az egészségügyi alapellátás körzeteiről szóló 17/2016. (XI.10.) önkormányzati rendelet 3. számú melléklete szerint (lakosságszám: 0-14 éves korosztály:674 fő)

az önkormányzat által biztosított rendelőben.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Ajkai Közös Önkormányzatai Hivatal
Település: Ajka
Telefon: 06-88-521-116
E-mail: Email Küldése

Decs II. számú háziorvosi praxis

Hirdető felhasználó: Decs Nagyközség Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1300
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Pályázati felhívás
A II. számú felnőtt háziorvosi körzet praxisjogának betöltésére

Decs Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete – jelenleg helyettesítéssel ellátott - Decs nagyközség és Sárpilis község területi ellátási kötelezettséggel működtetendő II. számú felnőtt háziorvosi körzet háziorvosi feladatainak ellátására – folyamatosan a praxis betöltéséig - pályázatot hirdet.

Pályázatot meghirdető szerv neve, címe: Decs Nagyközség Önkormányzata, 7144 Decs, Fő utca 23.
Munkavégzés helye: 7144 Decs, Őcsényi utca 10. orvosi rendelő, és
7145 Sárpilis, Nyéki u. 2-4. orvosi rendelő.

Pályázati feltételek:
- az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) kormányrendeletben, valamint a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és a fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben előírt feltételek megléte.
- vállalkozás formájában történő működtetés.

A pályázathoz csatolandó dokumentumok:
- részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Magyar Orvosi Kamarai tagsági igazolás
- hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok hiteles másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.

Illetmény és juttatások:
Az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) kormányrendelet alapján az OEP-el kötött finanszírozási szerződés szerint.


Egyéb információk:
- a meghirdetett háziorvosi körzet praxisjoga térítésmentesen megszerezhető.
- a II. sz. háziorvosi körzet lakosságszáma 1300 fő.
- az önkormányzat a feladat ellátásához a rendelő helyiséget, valamint annak felszerelését és berendezését térítésmentesen biztosítja, a rendelő fenntartásának költsége a feladatot ellátót terheli
- Igény esetén az önkormányzat szolgálati lakást biztosít.

A pályázat benyújtásának határideje:
- 2018. november 16.

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot postai úton vagy személyesen, egy példányban kell benyújtani a Decs Nagyközség Önkormányzata címére (7144 Decs, Fő utca 23.), Decs nagyközség polgármesterének címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”

A pályázat elbírálásának határideje:

A pályázat benyújtási határidejének lejártát követő első képviselő-testületi ülés, legkésőbb 2018. november 28.

A feladatellátás kezdete:

A feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.

Az önkormányzat a nyertes pályázóval határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.

A pályázati kiírással kapcsolatban további információ kérhető:
Antal Zsolt polgármestertől a 06/74/595-903 telefonszámon.

A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot arra, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek, illetve érvénytelennek nyilvánítsa.

A pályázati kiírás közzétételének helye:
- www.oali.hu
- www.decs.hu
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázathoz csatolandó dokumentumok:
- részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Magyar Orvosi Kamarai tagsági igazolás
- hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok hiteles másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 16.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. november 28.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton vagy személyesen, egy példányban kell benyújtani a Decs Nagyközség Önkormányzata címére (7144 Decs, Fő utca 23.), Decs nagyközség polgármesterének címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019. január 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Decs Nagyközség Önkormányzata
Település: Decs
Telefon: 74/595-900
E-mail: Email Küldése

Háziorvost keres Rábapordány - Dör háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Rábapordány Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1360
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: - A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, valamint annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, továbbá az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Saját személygépjármű használata
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
- a fenti jogszabályok szerinti szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolása
- vállalkozói tevékenységet igazoló okirat hiteles másolata,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános ülésen történő tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.09.25.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.10.01.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának helye és módja:
- A pályázatot postai úton, egy példányban kell benyújtani Rábapordány Község Önkormányzata címére: 9146 Rábapordány, Ady Endre u.1., Visy László polgármesternek címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”
- A pályázati kiírással kapcsolatban további információ az alábbi telefonszámokon kérhető:
Visy László polgármester: 06/96 273-378
A pályázat elbírálásának határideje: a pályázati határidő lejártát követő képviselő-testületi ülés.

A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot arra, hogy a pályázó háziorvost személyesen meghallgassa.

A feladatellátás kezdete a feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.
A feladatellátás kezdetének legkorábbi időpontja: működési engedély megszerzését követően.
Az önkormányzat a nyertes pályázóval 5 évre feladat-ellátási szerződést köt, amely meghosszabbítható. E szerződésben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.
A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére.
Rábapordány Község Önkormányzatának Képviselő-testülete fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.10.15.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Egyéb információk:
- a praxisjog felett az önkormányzat 2017. május 3-ától rendelkezik,
- a háziorvosi feladat az Országos Alapellátási Intézet által működtetett praxis programok keretén belül is ellátható,
- a háziorvosi ellátást végzőnek az ügyeleti ellátásban is részt kell vennie
- ellátandó körzet lakosságszáma: 1 606 fő (Rábapordány és Dör együtt)
- az alapellátáshoz szükséges rendelő mindkét településen rendelkezésre áll, melynek használatát az önkormányzatok ingyenesen biztosítják
- szolgálati lakás biztosított (az épület energetikai korszerűsítése keretében napkollektor illetve infrapanelek kerültek felszerelésre, TOP pályázat keretében Rábapordányban az épület külső hőszigetelésére, az orvosi rendelő teljeskörű felújítására, valamint eszközparkjának teljes cseréjére, Dör településen a tető felújítására, szigetelésére kerül sor)
- a körzet működtetéséhez ápolónő rendelkezésre áll
- kötelező tárgyi feltételek biztosítottak megállapodás alapján

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Rábapordány Község Önkormányzata
Település: Rábapordány
Telefon: 0696/273-378
E-mail: Email Küldése

Háziorvost keres Rábapordány - Dör háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Rábapordány Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1360
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: - A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, valamint annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, továbbá az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Saját személygépjármű használata
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
- a fenti jogszabályok szerinti szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolása
- vállalkozói tevékenységet igazoló okirat hiteles másolata,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános ülésen történő tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.09.25.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.10.01.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának helye és módja:
- A pályázatot postai úton, egy példányban kell benyújtani Rábapordány Község Önkormányzata címére: 9146 Rábapordány, Ady Endre u.1., Visy László polgármesternek címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”
- A pályázati kiírással kapcsolatban további információ az alábbi telefonszámokon kérhető:
Visy László polgármester: 06/96 273-378
A pályázat elbírálásának határideje: a pályázati határidő lejártát követő képviselő-testületi ülés.

A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot arra, hogy a pályázó háziorvost személyesen meghallgassa.

A feladatellátás kezdete a feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.
A feladatellátás kezdetének legkorábbi időpontja: működési engedély megszerzését követően.
Az önkormányzat a nyertes pályázóval 5 évre feladat-ellátási szerződést köt, amely meghosszabbítható. E szerződésben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.
A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére.
Rábapordány Község Önkormányzatának Képviselő-testülete fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.10.15.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Egyéb információk:
- a praxisjog felett az önkormányzat 2017. május 3-ától rendelkezik,
- a háziorvosi feladat az Országos Alapellátási Intézet által működtetett praxis programok keretén belül is ellátható,
- a háziorvosi ellátást végzőnek az ügyeleti ellátásban is részt kell vennie
- ellátandó körzet lakosságszáma: 1 606 fő (Rábapordány és Dör együtt)
- az alapellátáshoz szükséges rendelő mindkét településen rendelkezésre áll, melynek használatát az önkormányzatok ingyenesen biztosítják
- szolgálati lakás biztosított (az épület energetikai korszerűsítése keretében napkollektor illetve infrapanelek kerültek felszerelésre, TOP pályázat keretében Rábapordányban az épület külső hőszigetelésére, az orvosi rendelő teljeskörű felújítására, valamint eszközparkjának teljes cseréjére, Dör településen a tető felújítására, szigetelésére kerül sor)
- a körzet működtetéséhez ápolónő rendelkezésre áll
- kötelező tárgyi feltételek biztosítottak megállapodás alapján

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Rábapordány Község Önkormányzata
Település: Rábapordány
Telefon: 0696/273-378
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás fogorvosi állás betöltésére

Hirdető felhasználó: Kőtelek Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1563
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet 11. §-a szerinti képesítés megléte,
2. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendeletben és az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
3. büntetlen előélet,
4. cselekvőképesség,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság,
6. egészségügyi alkalmasság,
7. a praxis – megállapodás alapján - vállalkozói formában történő működtetése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. fényképes részletes szakmai önéletrajz,
2. végzettséget és szakirányú végzettséget igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredetben, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
4. egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
5. amennyiben a praxis üzemeltetése vállalkozóként történik, vállalkozási formától függően, egyéni vállalkozói igazolvány hiteles másolata, illetve társas vállalkozás esetén a társas vállalkozás 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonata, és a társasági szerződés másolata,
6. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
7. az Állami Egészségügyi Ellátási Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
8. a hatóság igazolása arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
9. pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondokság hatálya alatt,
10. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
11. pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, és abba betekinthessenek,
12. pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.11.16
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.11.20
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen írásban egy példányban kell benyújtani.
Postai cím: Kőtelek Község Önkormányzat 5062 Kőtelek, Szabadság út 1.
Személyesen: Lovász Tibor polgármesterhez kell benyújtani.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Lovász Tibor polgármester nyújt a 06-20-203-8605-as telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.11.21
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Praxisjog felett az önkormányzat rendelkezik.
Ingyenes rendelő használatot biztosítunk, a rendelő működéséhez kapcsolódó rezsi költségeket az önkormányzat átvállalja.
Az önkormányzat – vállalkozási formában történő ellátás esetén - a feladatellátáshoz a rendelőhelyiséget és a berendezéseit térítésmentesen adja használatba.
Az asszisztenst a fogorvosnak kell biztosítani.
A feladat ellátási ideje heti 13 óra, helyettesítéssel kevesebb óraszámban is megoldható.


A pályázat elbírálásának rendje:A pályázatokat Kőtelek Község Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Kőtelek Községi Önkormányzat
Település: Kőtelek
Telefon: +36202038605
E-mail: Email Küldése
Classified Ads Software powered by Juloa.com