layout set logo Állami Egészségügyi Ellátó Központ

Alapellátási Osztály

jtemplate.ru - free extensions for joomla

Tájékoztató a www.oali.hu honlapon közzé tett hirdetésekről

Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról rendelkező 313/2011. (XII. 23.) Korm. Rendelet 12. § (1) bekezdése alapján a Kormány praxiskezelőként az OTH-t jelölte ki. A honlapon elhelyezett hirdetések tartalmáért kizárólag a hirdetés feladóját terheli a felelősség. A www.oali.hu üzemeltetője a hirdetések tartalmáért, helyességéért, jogszabályoknak való megfelelőségéért felelősséget nem vállal.

https://oali.aeek.hu/components/com_adsmanager/images/default.gifÖnkormányzat hirdet


69 Találatok: 1 - 20 / 69


2510 Dorog, Bécsi út 79-81.

Hirdető felhasználó: Muzslai Mária

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 860
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Pályázati felhívás

Dorog Város Önkormányzata pályázatot hirdet házi gyermekorvosi praxis, vállalkozási formában, területi ellátási kötelezettséggel történő betöltésére.

Az ellátandó feladatkör:
Dorog város I. számú (jelenleg üres) házi gyermekorvosi körzetének ellátása vállalkozási formában, területi ellátási kötelezettséggel, iskola egészségügyi ellátásban való részvétellel, az önkormányzattal kötött szerződésben rögzített feltételek szerint.

A feladat ellátásának helye: 2510 Dorog, Rákóczi u. 9.

Pályázati feltételek:
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- csecsemő- és gyermekgyógyászat szakorvosi képesítés,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és a fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
- a praxis vállalkozói formában történő működtetése.



A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos




A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal

A pályázathoz kapcsolódó egyéb információk:
- A feladatellátás vállalkozási formában történik, az önkormányzattal kötött határozatlan idejű feladat-ellátási szerződésben foglaltak alapján.
- A praxisjog térítésmentesen, a feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg.
- Az önkormányzat a rendelőhelyiséget térítésmentesen biztosítja.
- Az önkormányzat szolgálati lakást biztosít.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Muzslai Mária aljegyzőtől, a 06 33 431 299 telefonszámon, ill. a muzslai@dorog.hu e-mail címen.



A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje: folyamatos
- www.oali.hu
-www.dorog.hu
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat hiteles másolata, - egészségügyi alkalmasságot igazoló okmány másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- részletes szakmai önéletrajz,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok másolata,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot 1 példányban, zárt borítékban, postai úton (vagy személyesen) Dorog Város Polgármesteréhez (2510 Dorog, Bécsi út 79-81.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: I. számú házi gyermekorvosi körzet pályázata.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Muzslai Mária
Település: Dorog
Telefon: 33/431-299
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás háziorvosi praxis betöltésére

Hirdető felhasználó: Szerep Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1577
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - büntetlen előélet,
- az ellátás nyújtásához szükséges, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000 (II.25.) EÜM rendelet 11.§-ában előírt képesítés,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23. ) Korm. rendeletben, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormány rendeletben előírt feltételek megléte,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve letelepedett státusz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat /alapszabály/ és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat hitelesített másolata,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolati példánya,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléshez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, amely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,•
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.28
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton kell benyújtani Szerep község polgármesterének címezve (Szerep Községi Önkormányzat Tóthné Verő Tünde polgármester, 4163. Szerep, Nagy utca 53. sz.). Kérjük a borítékon feltüntetni: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szerep Községi Önkormányzat
Település: Szerep
Telefon: 0654516002
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás háziorvosi praxis betöltésére

Hirdető felhasználó: Szerep Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1577
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - büntetlen előélet,
- az ellátás nyújtásához szükséges, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000 (II.25.) EÜM rendelet 11.§-ában előírt képesítés,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23. ) Korm. rendeletben, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormány rendeletben előírt feltételek megléte,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve letelepedett státusz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat /alapszabály/ és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat hitelesített másolata,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolati példánya,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléshez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, amely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,•
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.28
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton kell benyújtani Szerep község polgármesterének címezve (Szerep Községi Önkormányzat Tóthné Verő Tünde polgármester, 4163. Szerep, Nagy utca 53. sz.). Kérjük a borítékon feltüntetni: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szerep Községi Önkormányzat
Település: Szerep
Telefon: 0654516002
E-mail: Email Küldése

Háziorvosi álláshely

Hirdető felhasználó: Tóth Ildikó

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1700
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - Egyetem,
- B kategóriás jogosítvány
- A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet és az egészségügyi szolgáltatások gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési ellátásról szóló 96/2003. (VII. 15.) korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
- Vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok másolata, vagy cégbejegyzés
- MOK tagsági igazolvány
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Egészségügyi alkalmasság igazolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Szakmai és személyes önéletrajz
- Orvosi diploma és szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló iratok másolati példányai
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozatok:
a) a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait az eljárásban résztvevők megismerhetik.
b) A pályázó nyilatkozata arról, hogy személyét érintő kérdés tárgyalásakor nyílt vagy zárt ülést kér
- egyéni vállalkozó esetén igazolás az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről
- igazolás a működtetési jog engedélyezési feltételei fennállásról,
- Praxis betöltési módjának (jogviszony) megjelölése, vállalkozási jogviszony esetén a fenntartási, finanszírozási elképzelések bemutatása.
- Pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadásához szükséges feltételeket teljesíti.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.05.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.06.30
A pályázat benyújtásának módja: Póstai úton, a pályázatnak az Alattyán Község Önkormányzata címére történő megküldésével (5142 Alattyán, Szent István tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/646-1/2018, valamint a munkakör megnevezését: Háziorvos.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.09.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A praxisjog Alattyán Község Önkormányzatának tulajdona. A praxisjog térítésmentesen megszerezhető. Közalkalmazotti jogviszony esetén 3 hónap próbaidő kerül kikötésre. Az Önkormányzat a feladatellátás vállalkozási formában történő ellátásától nem zárkózik el. A körzet tartósan betöltetlen. Szükség esetén az önkormányzat lakást tud biztosítani.
A pályázó személyes meghallgatására kerül sor, a Képviselő- testület dönt a kiválasztásról. Az önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázati felhívást indoklás nélkül visszavonja, a pályázati eljárást megszüntesse, eredménytelenné nyilvánítsa.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Tóth Ildikó
Település: Alattyán
Telefon: 06-57-561-011
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás II. sz.háziorvosi körzet betöltésére

Hirdető felhasználó: Békéssámson Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1017
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet 11. §-a szerinti képesítés megléte,
2. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendeletben és az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
3. büntetlen előélet,
4. cselekvőképesség,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság,
6. egészségügyi alkalmasság,
7. a praxis vállalkozói formában történő működtetése,
8. a II. számú háziorvosi körzetben jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által közalkalmazotti jogviszonyban foglalkoztatott 1 fő ápoló a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény szerinti áthelyezéssel történő teljes munkaidőben és határozatlan időre szóló továbbfoglalkoztatásának vállalása.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. fényképes részletes szakmai önéletrajz,
2. végzettséget és szakirányú végzettséget igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredetben, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
4. egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
5. vállalkozási formától függően, egyéni vállalkozói igazolvány hiteles másolata, illetve társas vállalkozás esetén a társas vállalkozás 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonata, és a társasági szerződés másolata,
6. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
7. az Állami Egészségügyi Ellátási Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
8. a hatóság igazolása arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
9. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a II. számú háziorvosi körzet jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által foglalkoztatott 1 fő ápolójának a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény szerinti áthelyezéssel történő teljes munkaidőben és határozatlan időre szóló továbbfoglalkoztatását vállalja,
10. pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondokság hatálya alatt,
11. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
12. pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, és abba betekinthessenek,
13. pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen írásban egy példányban kell benyújtani.
Postai cím: Békéssámson Község Önkormányzata 5946 Békéssámson Hősök tere 10-12. Személyesen: Zámbori Tamás polgármesterhez kell benyújtani.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Zámbori Tamás polgármester nyújt a 06-20-569-2474-os telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Békéssámson Község Önkormányzata pályázatot hirdet a Békéssámson II. számú vegyes háziorvosi körzetének ellátására.A praxis 2016. november 01. napjától betöltetlen.
A II. számú háziorvosi körzet háziorvosa látja el Békéssámson község közigazgatási területén az iskola–és ifjúság egészségügyi ellátás keretében az iskolaorvosi feladatokat.( két köznevelési intézményben: óvoda, általános iskola)
A praxisjog térítésmentesen a feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg. A körzet tapasztalt ápolóval rendelkezik. A jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által foglalkoztatott 1 fő ápoló továbbfoglalkoztatását a pályázónak vállalnia kell.
Szolgálati lakás igény szerint biztosított.
A II. számú körzet háziorvosa helyettesítését a I. számú háziorvosi körzet háziorvosa a feladat-ellátási szerződése alapján ellátja.
A II. számú körzet háziorvosának vállalni szükséges a I. számú háziorvosi körzet háziorvosának helyettesítését.
A II. számú háziorvosi körzet háziorvosa felkérés esetén köteles részt venni az Orosházi Kistérség Többcélú Társulása által szervezett központi orvosi ügyelet munkájában.
A feladatellátás helye: 5946 Békéssámson Szabadság tér 1.
Az önkormányzat a feladatellátáshoz a rendelőhelyiséget és a berendezéseit térítésmentesen adja használatba.Az önkormányzat átvállalja az egészségügyi szolgáltató helyett a rendelő fűtési költségeit, a víz-és csatornadíjat, valamint a takarító munkabérét és járulékait.
A pályázat elbírálásának rendje: A pályázatokat Békéssámson Község Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Békéssámson Község Önkormányzata
Település: Békéssámson
Telefon: +36/20/569-2474
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás I. számú fogorvosi körzet betöltésére

Hirdető felhasználó: Stimeczné Dr. György Bernadette

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 5426
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Nagykanizsa Megyei Jogú Város Önkormányzata pályázatot hirdet a területi ellátási kötelezettséggel működő I. számú vegyes fogorvosi körzet vállalkozási rendszerben történő működtetésére.
Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
- vállalkozás keretében történő működtetés
- a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte
- az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003.(VII.15.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- egészségügyi alkalmasság
- érvényes működési nyilvántartás és Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget igazoló dokumentumok másolata
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolvány másolata
- érvényes működési nyilvántartás (ÁEEK Emberi Erőforrás Fejlesztési Főigazgatóság) igazolása
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata
- egyéni egészségügyi vállalkozó esetén a vállalkozói igazolvány, gazdasági társaság esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat másolata
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázati anyagát az elbírálásban részt vevők megismerhetik, abba betekinthetnek
- pályázó nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a Közgyűlés nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalhatja.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Egészségügyi Alapellátási Intézmény címére történő megküldésével (8800 Nagykanizsa, Petőfi u. 5.).
- Személyesen: Stimeczné Dr. György Bernadette intézményvezető részére, Zala megye, 8800 Nagykanizsa, Petőfi u. 5.
- A borítékon kérjük feltüntetni: „Fogorvosi pályázat”

Elbírálás a pályázat benyújtását követő közgyűlésen történik.

A feladatellátás kezdete: a feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: - Eredményes pályázat esetén az önkormányzat határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés feltételeit rögzítik.
- A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére.
- A fogorvosi alapellátás keretében tartozó feladatok finanszírozása az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III.3.) Korm. rendelet alapján, az egészségügyi szolgáltatónak a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő területileg illetékes szervével kötött finanszírozási szerződés alapján történik.
- A rendelő térítésmentes használatát az önkormányzat biztosítja, szükség esetén önkormányzati bérlakás is biztosított.
- A pályázati kiírással kapcsolatos további információ Stimeczné Dr. György Bernadette intézményvezető nyújt a 20/268-3271-es telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Stimeczné Dr. György Bernadette
Település: Nagykanizsa
Telefon: 30/2683271
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat Ópályi

Hirdető felhasználó: Ópályi Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 800
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Ópályi Község Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 4821 Ópályi, Kossuth u. 6. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Ópályi Község Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.31
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 06/44 407-551) Ópályi Polgármesteri Hivatal (4821 Ópályi, Szent II. János Pál pápa tér 6.)
Posta úton: egy példányban Ópályi Község Önkormányzata Herdon János polgármester részére (4821 Ópályi, Szent II. János Pál pápa tér 6.) A borítékon kérjük feltüntetni: " házi gyermekorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.02.04
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása

A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-kal kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.

További információ: Herdon János polgármester
E-mail: polgarmester@opalyi.hu
Tel.: 06/44 407 551
Kapcsolat
Hirdető pontos megnevezése: Ópályi Község Önkormányzat
Címe: 4821 Ópályi, Szent II. János Pál pápa tér 6.
Telefon: 06/44 407 551
E-mail: polgarmester@opalyi.hu

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Ópályi Község Önkormányzata
Település: Ópályi
Telefon: 06/44 407-551
E-mail: Email Küldése

Háziorvosi ügyeletbe keresünk orvost/okat

Hirdető felhasználó: Pápa Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés
- büntetlen előélet
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
A pályázat benyújtásának módja: Nem kell hagyományos pályázatot benyújtani, csak a szükséges dokumentumokat kell bemutatni és a feltételeknek megfelelni.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Pápa Város Önkormányzatának Egészségügyi Alapellátási Intézetének igazgatójától Ujváry Hajnalkától, a 06-89-515-003 telefonszámon munkaidőben, vagy azon kívül a 06/30/6480846 telefonszámon, e-mailben az alapellatas@papa.hu elektronikus levélcímen.

Az ügyelet jól felszerelt, külön orvosi pihenőszoba, vizesblokkal biztosított.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Pápa Város Önkormányzata
Település: Pápa
Telefon: 306480846
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvos

Hirdető felhasználó: Ercsi Város Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1078
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - büntetlen előélet;
- csecsemő-és gyermekgyógyász szakorvosi képesítés;
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011.(XII.23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben előírt feltételek megléte;
- a praxis vállalkozói formában történő működtetése;
- Magyar Orvosi Kamarai tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - végzettséget, szakirányú végzettséget igazoló dokumentumok másolata;
- részletes szakmai önéletrajz;
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása;
- vállalkozási formától függően egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat és a társaság társasági szerződésének, alapító okiratának másolata;
- vállalkozói kötelezettségvállalás arra vonatkozóan, hogy a pályázat elnyerése esetén 15 napon belül benyújtja a működési engedély iránti kérelmet a Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatal Járási Népegészségügyi Osztályához;
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
- a pályázó nyilatkozata, amely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázatát a Szociális, Egészségügyi és Foglalkoztatási Bizottság, valamint a Képviselő-testület nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.04.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.01.29.
A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot postai úton egy példányban, zárt borítékban kell benyújtani Ercsi Város polgármesterének címezve a 2451 Ercsi, Fő u. 20. címre. A borítékra kérjük feltüntetni: „házi gyermekorvosi pályázat”.
Egyéb információt Győri Máté polgármester nyújt a 06-25-515-602 telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.02.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A megbízás időtartama:
határozatlan idő, a nyertes pályázóval kötött részletes feladatait rögzítő feladat-ellátási szerződés alapján. A praxis működtetési jogát az önkormányzat térítésmentesen adja át a szükséges szerződések megkötése alapján.

A pályázat elbírálásának módja:
A pályázati határidő lejártát követően, a Szociális, Egészségügyi és Foglalkoztatási Bizottság véleményének birtokában a Képviselő-testület dönt a pályázatról.


A feladat helyben lakással is betölthető, szolgálati lakás biztosított, mely a rendelő és a városközpont közelében van. Az állás egy már működő körzetre vonatkozik.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Ercsi Város Önkormányzat
Település: Ercsi
Telefon: 06-25-515-602
E-mail: Email Küldése

Egerfarmos és Mezőszemre vegyes háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Egerfarmos Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1945
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Egerfarmos Községi Önkormányzat címére: 3379 Egerfarmos, Dózsa György út 1. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A rendelő a TOP-4.1.1-15-HE1-2016-00002 számú Háziorvosi rendelő felújítása, bővítése és a védőnői szolgálat helyiségeinek, irodájának kialakítása, korszerűsítése, eszközök beszerzése Mezőszemerén című pályázat keretében teljes körűen felújításra került.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Egerfarmos Községi Önkormányzat
Település: Egerfarmos és Mezőszemere
Telefon: +3636490910
E-mail: Email Küldése

HÁZIORVOSI PÁLYÁZAT CIBAKHÁZA I.KÖRZET

Hirdető felhasználó: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1924
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységekről szóló 2000. évi II. törvényben, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
• Magyar Orvosi Kamarában fennálló tagság,
• saját személygépkocsi, „B” kategóriás jogosítvány.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • Részletes szakmai önéletrajzot, amely tartalmazza a szakmai gyakorlatot is,
• iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló diploma másolatát,
• nyilvántartás (Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ) igazolása,
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
• egészségügyi alkalmassági igazolás,
• érvényes orvosi nyilvántartási engedély, Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
• a vállalkozói formától függően az egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat másolatát,
• a működtetési jog meglétét igazoló okirat hitelesített másolatát, vagy a működtetési jog megszerzése feltételeinek fennállását igazoló határozat,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, abba betekinthetnek,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.12.31
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot egy példányban postai úton vagy személyesen kell benyújtani a következő címen: Hegyes Zoltán Polgármester, Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat, 5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.31
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete pályázatot hirdet Cibakháza I. háziorvosi körzetének ellátására, amely területi ellátási kötelezettséggel jár. A háziorvosi körzet vegyes alapellátású (felnőtt korúak és gyermek), valamint az oktatási és nevelési intézmények (Cibakházi Napsugár Óvoda, Damjanich János Általános Iskola Cibakháza) iskola-egészségügyi orvosi feladatok ellátása tartozik hozzá. A körzet vállalkozási formában és közalkalmazotti foglalkoztatási jogviszony keretében is ellátható.
• Az önkormányzat ingyenesen a háziorvos rendelkezésére bocsátja a háziorvosi rendelőt, valamint a minimumfeltételek biztosításához szükséges eszközöket. Az önkormányzat viseli a rendelő, váróterem rezsi költségeit, valamint a rendeltetésszerű használatra alkalmas állapot fenntartásához szükséges karbantartási munkák költségeit.
• Előnyt jelent gyermekorvosi szakvizsga.
• Szolgálati lakás biztosítása egyeztetés tárgyát képezi.
• A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet a Hegyes Zoltán polgármesternél 56/477-001 mellék telefonszámon, vagy személyesen.

A pályázat benyújtásának határideje: a pályázat a praxis betöltéséig folyamatosan benyújtható.
Határidőig történő pályázás hiányában vagy eredménytelen pályázat esetén a pályázatokat a későbbiekben is fogadja az önkormányzat, melyek elbírálása értelemszerűen a beadást követő képviselő-testületi ülésen történik.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázókat Cibakháza Nagyközség Önkormányzatának összevont bizottsága hallgatja meg, a pályázatok elbírálásáról Cibakháza Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat
Település: Cibakháza
Telefon: 56/477-001
E-mail: Email Küldése

Tiszajenő-Háziorvosi praxis

Hirdető felhasználó: Tiszajenő Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1403
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény és annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Kormányrendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormányrendeletben előírt végzettségek, feltételek megléte,
- büntetlen előélet,
- B kategóriás jogosítvány,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai és személyes önéletrajz,
-fenti jogszabályok szerinti iskolai végzettséget, szakirányú szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak megkéréséről szóló igazolás
- MOK tagság igazolása,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság igazolása
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok, valamint a hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak.
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadásához szükséges feltételeket teljesíti,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a személyét érintő kérdés tárgyalását nyílt vagy zárt ülésen kéri.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.01.31
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot 1 példányban postai úton vagy személyesen az alábbi címre kell benyújtani: Tiszajenő Község Önkormányzata 5094 Tiszajenő, Vasút utca 11.

A borítékon kérjük feltüntetni a pályázati kiírás megnevezését: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Tiszajenő Községi Önkormányzat
Település: Tiszajenő
Telefon: +36-56-434-550
E-mail: Email Küldése

13.számú háziorvosi körzet betöltésére pályázati felhívás

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Jogviszony időtartama: határozatlan idejű egészségügyi ellátási szerződés alapján
A munkavégzés helye: Mosonmagyaróvár, 2019. január 1. napján hatályos állapot szerinti 13. számú felnőtt háziorvosi körzet
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok: területi ellátási kötelezettséggel felnőtt háziorvosi feladatok ellátása egyéni vállalkozói formában vagy gazdasági társaság tagjaként, alkalmazottként.

Juttatások:
− Mosonmagyaróvár Város Önkormányzata az egészségügyi ellátási szerződés megkötésével egyidejűleg a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő finanszírozását átadja.
− Az önkormányzat az egészségügyi szolgáltató részére az adott évre vonatkozó költségvetés ismeretében - a lehetőségekhez mérten - a tárgyév elején dönt az egészségügyi szolgáltató támogatásáról.
− Az önkormányzat az egészségügyi szolgáltató részére ingyenesen biztosítja a feladat-ellátáshoz szükséges és a feladat-ellátás helyszínét biztosító orvosi rendelőt.
− Az önkormányzati tevékenység megfelelő ellátása érdekében szakember elhelyezés céljából a lakások és helyiségek bérletéről szóló 14/2006. (V.31.) önkormányzati rendeletben szabályozott módon önkormányzati lakás igényelhető.

Pályázati feltételek:
− Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, a háziorvosi, házi gyermekorvosi, fogorvosi tevékenységről 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben, az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt feltételek megléte, valamint
− a praxisengedélyhez szükséges jogszabályokban előírt feltételeinek igazolása,
− a pályázó büntetlen előéletű, illetve nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázathoz csatolni kell:
− jogszabályban meghatározott iskolai végzettség, diploma másolata,
− képesítést igazoló okiratok másolata,
− szakmai önéletrajz,
− három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
− orvosi alkalmassági vizsgálat meglétét igazoló okmány másolata,
− működési nyilvántartási igazolvány másolata,
− nyilatkozat, hogy az információs önrendelkezési jogról és az információ-szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés b) pontja alapján a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak megismeréséhez és kezeléséhez hozzájárul.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.02.28.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának határideje: 2018. december 15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 28.

Pályázat benyújtásának módja: postai úton, zárt borítékban Mosonmagyaróvár Város Önkormányzata címére (9200 Mosonmagyaróvár, Fő u. 11.).

Kérjük a borítékon feltüntetni: „Háziorvosi pályázat a 13. számú háziorvosi körzet ellátására”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.03.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A pályázati kiírással kapcsolatosan további információ a 96/577-816-os telefonszámon dr. Csanádi Viktória aljegyző-osztályvezetőtől kérhető.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: felhasználói szintű számítógépes ismeret
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a szükséges engedélyeztetési eljárást követően tölthető be.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Mosonmagyaróvár Város Önkormányzata
Település: Mosonmagyaróvár
Telefon: +3696577816
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvos

Hirdető felhasználó: Hajdúhadház Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1755
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - Egyetem – csecsemő- és gyermekgyógyászat szakorvosi képesítés,
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- érvényes orvosi nyilvántartási engedély, orvosi kamarai tagság.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- házi gyermekorvosi munkakörben betöltött – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - fényképes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok,
- egészségügyi alkalmassági igazolás,
- érvényes orvosi nyilvántartási engedély, Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a jogviszony létesítését nem teszi lehetővé, vagy az igénylésről szóló postai feladóvevény másolata,
- nyilatkozat arról, hogy nyílt vagy zárt ülésen kéri a pályázata megtárgyalását,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. február 15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 28.
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázat Hajdúhadház Város Önkormányzata címére történő megküldésével (4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 638/2018, valamint a munkakör megnevezését: házi gyermekorvos.
- Személyesen Csáfordi Dénes polgármester, Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbír. után azonnal
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A jogviszony időtartama: határozatlan idejű megbízási jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 9. szám

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
Hajdúhadház II. számú házi gyermekorvosi körzetében területi ellátási kötelezettséggel a jogszabályban meghatározott házi gyermekorvosi feladatok ellátása.

Díjazás: megegyezés szerint

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatot Hajdúhadház Város Önkormányzata Képviselő-testülete bírálja el, a pályázat benyújtási határidejének lejártát követő első képviselő-testületi ülésen. A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A házi gyermekorvos munkakör betöltése megbízási jogviszonyban, megbízási szerződés alapján történne. A praxisjog az önkormányzattal történő megállapodás megkötése útján ingyenesen megszerezhető.

A körzet tartósan betöltetlen, ezért a házi gyermekorvosnak vélhetően lehetősége lesz pályázni a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő által várhatóan meghirdetésre kerülő tartósan betöltetlen háziorvosi és fogorvosi körzeteket betöltő orvosok letelepedésének támogatására.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szaniszló Tamás nyújt, a 06-30-229-4440-es telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Hajdúhadház Város Önkormányzata
Település: Hajdúhadház
Telefon: 06-30-229-4440
E-mail: Email Küldése

Fogorvosi praxis betöltése

Hirdető felhasználó: Héja-Papp Edina

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1540
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: -vállalkozás keretében történő működtetés,
-az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte,
-az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte,
-büntetlen előélet,
-egészségügyi alkalmasság,
-Magyar Orvosi Kamara Fogorvosi Tagozat tagság,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: -fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz,
-iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget igazoló okiratok másolati példánya,
-érvényes működési nyilvántartás (Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ) igazolása,
-egyéni egészségügyi vállalkozó esetén a vállalkozói igazolvány, gazdasági társaság esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat másolata,
-3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
-Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolvány másolata,
-egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
-pályázó nyilatkozata, hogy a feladat ellátását vállalkozási formában vállalja,
-pályázó nyilatkozata, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, sokszorosításához hozzájárul,
-pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázati anyagát az elbírálásban résztvevők
megismerhetik, abba betekinthetnek,
-a pályázó nyilatkozata, hogy sikertelen pályázat esetén kéri-e a pályázat anyagának visszaküldését, vagy hozzájárul ahhoz, az önkormányzat a pályázati anyagát tovább kezelje abból a célból, hogy a későbbiekben, a fogorvosi praxis megüresedése esetén megkereshesse ajánlatával a pályázót.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.11.26
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.11.30
A pályázat benyújtásának módja: -Postai úton: Tiszavárkony Község Önkormányzat (5092 Tiszavárkony, Endre király út 37.) címre, Hegedűs István polgármesternek címezve.
-Személyesen: Hegedűs István polgármesternél (Tiszavárkony Község Önkormányzat 5092 Tiszavárkony, Endre király út 37.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A fogorvosi praxis legkorábban a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
Munkavégzés helye: Orvosi rendelő, 5092 Tiszavárkony, Endre király út 20.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Héja-Papp Edina
Település: Tiszavárkony
Telefon: 56/436-036
E-mail: Email Küldése

Táborfalva háziorvosi pályázat

Hirdető felhasználó: Táborfalva Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1500
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény és annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Kormányrendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormányrendeletben előírt végzettségek, feltételek megléte,
- büntetlen előélet,
- B kategóriás jogosítvány,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai és személyes önéletrajz,
-fenti jogszabályok szerinti iskolai végzettséget, szakirányú szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak megkéréséről szóló postai feladóvevény másolata
- MOK tagság igazolása,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság igazolása
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó vállalkozói vagy közalkalmazotti jogviszonyban kívánja a feladatot ellátni,
- vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok, valamint a hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak.
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadásához szükséges feltételeket teljesíti,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a személyét érintő kérdés tárgyalását nyílt vagy zárt ülésen kéri.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.07
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.12.18
A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot 1 példányban postai úton vagy személyesen az alábbi címre kell benyújtani: Táborfalva Nagyközség Polgármestere 2381 Táborfalva, Köztársaság tér l. A borítékon kérjük feltüntetni a pályázati kiírás megnevezését: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.12.19
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A pályázati kiírással kapcsolatos egyéb információk.
- a meghirdetett háziorvosi körzet praxisjoga térítésmentesen megszerezhető;
- az önkormányzatok a feladat ellátásához a rendelő helyiséget, valamint annak felszerelését és berendezését térítésmentesen biztosítja, a rendelő fenntartásának költségei a feladatellátót terhelik;
- a település központi ügyeletbe tartozik
- szükség esetén szolgálati lakás biztosítható
- a nyertes pályázóval az önkormányzat határozatlan idejű feladat-ellátási szerződést köt, vagy kinevezi a pályázót közalkalmazottnak.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: az álláshely egészségügyi vállalkozás formában történő betöltése.
Egyéb: a Képviselő-testület fenntartja a jogot arra, hogy a pályázati eljárást bármikor eredménytelennek, illetve érvénytelennek nyilvánítsa.

A pályázati kiírással kapcsolatban további információt Tóth Bertalan polgármester nyújt a 30/958-8438 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Táborfalva Önkormányzat
Település: Táborfalva
Telefon: 06-29/382-028
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat Budafok-Tétény Budapest

Hirdető felhasználó: Bánné dr. Bertalan Bernadett

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1338
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 1221 Budapest, Káldor Adolf utca 5-9. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.

Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 229-26-11) Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda (1221 Budapest Városház tér 11.)
Posta úton: egy példányban postai úton Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda Dr. Patócs Andrea irodavezető részére (1221 Budapest, Városház tér 11.) A borítékon kérjük feltüntetni: " 1. számú házi gyermekorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018. május 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-kal kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.
A leendő házi gyermekorvosnak adható támogatások, a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a Budapest XXII. kerületi egészségügyi alapellátás biztosításának elősegítéséről szóló 17/2016. (VI.28.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint történnek. (www.budafokteteny.hu)

További információ: Bánné dr. Bertalan Bernadett
E-mail: banneb@bp22.hu
Tel.: 229-26-11

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzat
Település: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület
Telefon: 06-1-229-26-11
E-mail: Email Küldése

Háziorvosi álláspályázat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1184
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: – a 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben meghatározott orvosi végzettség, szakképesítés,
– magyar állampolgárság,
– büntetlen előélet,
– nem áll foglalkozástól és közügyektől való eltiltás hatálya alatt,
– cselekvőképesség,
– orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: – részletes szakmai önéletrajz (gazdasági társaság pályázó esetén megjelölve, ki fogja személyesen ellátni a praxist),
– a diploma és a végzettséget igazoló okiratok másolata,
– külföldön szerzett diploma esetén a honosításról (magyarországi elismerésről) szóló határozat másolata,
– 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány arról, hogy: büntetlen előéletű, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt és nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
– egészségügyi alkalmassági igazolás,
– nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
– nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázat elbírálását nyílt vagy zárt ülésen kéri-e.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot „Pályázat háziorvosi állásra” megjelöléssel Gergely Zoltán polgármesternek címezve (5123 Jászárokszállás, Árpád tér 1.) kell személyesen, postai kézbesítés útján vagy e-mailen (titkarsag.ph@jaszarokszallas.hu) benyújtani.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A praxis térítésmentesen vehető át az Önkormányzattól. Az Önkormányzat az állást betöltő háziorvosnak – igény esetén – szolgálati lakást biztosít. A pályázatokat Jászárokszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bírálja el. A pályázat kiírója fenntartja magának azt a jogot, hogy az eljárás bármely szakaszában a pályázatot eredménytelenné nyilvánítsa.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Jászárokszállás Város Önkormányzata
Település: Jászárokszállás
Telefon: 06-57-531-050
E-mail: Email Küldése

Nagyrédei fogorvosi praxis pályázat

Hirdető felhasználó: Nagyréde Nagyközség Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 3282
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: • vállalkozás keretében történő működtetés;
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés;
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011.(XII.23.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte;
• az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) kormányrendeletben előírt feltételek megléte;
• büntetlen előélet;
• cselekvőképesség;
• egészségügyi alkalmasság;
• Magyar Orvosi Kamara Fogorvosi Tagozat tagság;
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz;
• iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget igazoló okiratok másolati példánya;
• érvényes működési nyilvántartás (Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ) igazolása;
• egyéni egészségügyi vállalkozó esetén a vállalkozói igazolvány, gazdasági társaság esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat másolata;
• 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt;
• Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolvány másolata;
• egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata;
• pályázó nyilatkozata, hogy a feladat ellátását vállalkozási formában vállalja;
• pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, sokszorosításához hozzájárul;
• pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázati anyagát az elbírálásban részt vevők megismerhetik, abba betekinthetnek;
• a pályázó nyilatkozata, hogy sikertelen pályázat esetén kéri-e a pályázati anyagának visszaküldését, vagy hozzájárul ahhoz, hogy az önkormányzat a pályázati anyagát tovább kezelje abból a célból, hogy a későbbiek során, a fogorvosi praxis megüresedése esetén megkereshesse ajánlatával a pályázót.
• pályázó nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a Képviselő-testület nyílt, vagy zárt ülésen tárgyalhatja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.01.31
A pályázat benyújtásának módja: • Postai úton: 1 példányban Nagyréde Nagyközség Önkormányzata (3214 Nagyréde, Fő út 4.) címre, Siposné Fodor Judit polgármesternek címezve. A borítékon fel kell tüntetni: „Fogorvosi pályázat”
• Személyesen: 1 példányban Siposné Fodor Judit polgármester részére (Nagyréde Nagyközség Önkormányzata 3214 Nagyréde, Fő út 4.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.02.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A pályázat elbírálásának módja: A pályázat elbírálása a benyújtási határidő leteltét követő következő képviselő-testületi ülésen történik. A pályázat kiírója fenntartja jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.

A fogorvosi praxis legkorábban a pályázat az elbírálást követően azonnal betölthető.

Egyéb információk:
A pályázati kiírással kapcsolatban további információ kérhető Siposné Fodor Judit polgármestertől +3630/553-5542 telefonszámon, a polgarmester@nagyrede.hu levelezési címen.
Munkavégzés helye: Egészségügyi Központ 3214 Nagyréde, Fő út 17.

Eredményes pályázat esetén az Önkormányzat határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, amelyben a felek a működés feltételeit rögzítik.

A fogorvosi praxis 2019. április 1-jétől tartósan betöltetlennek minősül.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Nagyréde Nagyközség Önkormányzata
Település: Nagyréde
Telefon: +3637573000
E-mail: Email Küldése

Egerfarmos és Mezőszemre vegyes háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Egerfarmos Községi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1945
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EÜM. rendeletben előírt feltételek megléte. Büntetlen előélet, cselekvőképesség.Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat.
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton Egerfarmos Községi Önkormányzat címére: 3379 Egerfarmos, Dózsa György út 1. számra történő megküldésével vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Egerfarmos Községi Önkormányzat
Település: Egerfarmos és Mezőszemere
Telefon: +3636490000
E-mail: Email Küldése
Classified Ads Software powered by Juloa.com