layout set logo Állami Egészségügyi Ellátó Központ

Alapellátási Osztály

jtemplate.ru - free extensions for joomla

Tájékoztató a www.oali.hu honlapon közzé tett hirdetésekről

Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról rendelkező 313/2011. (XII. 23.) Korm. Rendelet 12. § (1) bekezdése alapján a Kormány praxiskezelőként az OTH-t jelölte ki. A honlapon elhelyezett hirdetések tartalmáért kizárólag a hirdetés feladóját terheli a felelősség. A www.oali.hu üzemeltetője a hirdetések tartalmáért, helyességéért, jogszabályoknak való megfelelőségéért felelősséget nem vállal.

https://oali.aeek.hu/components/com_adsmanager/images/default.gifÖnkormányzat hirdet


32 Találatok: 1 - 20 / 32


Házi gyermekorvosi pályázat Budafok-Tétény Budapest

Hirdető felhasználó: Bánné dr. Bertalan Bernadett

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1338
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 1221 Budapest, Káldor Adolf utca 5-9. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.

Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 229-26-11) Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda (1221 Budapest Városház tér 11.)
Posta úton: egy példányban postai úton Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda Dr. Patócs Andrea irodavezető részére (1221 Budapest, Városház tér 11.) A borítékon kérjük feltüntetni: " 1. számú házi gyermekorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018. május 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-al kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.
A leendő házi gyermekorvosnak adható támogatások, a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a Budapest XXII. kerületi egészségügyi alapellátás biztosításának elősegítéséről szóló 17/2016. (VI.28.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint történnek. (www.budafokteteny.hu)

További információ: Bánné dr. Bertalan Bernadett
E-mail: banneb@bp22.hu
Tel.: 229-26-11

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzat
Település: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület
Telefon: 06-1-229-26-11
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat Budafok-Tétény Budapest

Hirdető felhasználó: Bánné dr. Bertalan Bernadett

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1338
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 1221 Budapest, Káldor Adolf utca 5-9. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.

Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 229-26-11) Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda (1221 Budapest Városház tér 11.)
Posta úton: egy példányban postai úton Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda Dr. Patócs Andrea irodavezető részére (1221 Budapest, Városház tér 11.) A borítékon kérjük feltüntetni: " 1. számú házi gyermekorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018. május 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-al kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.
A leendő házi gyermekorvosnak adható támogatások, a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a Budapest XXII. kerületi egészségügyi alapellátás biztosításának elősegítéséről szóló 17/2016. (VI.28.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint történnek. (www.budafokteteny.hu)

További információ: Bánné dr. Bertalan Bernadett
E-mail: banneb@bp22.hu
Tel.: 229-26-11

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzat
Település: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület
Telefon: 06-1-229-26-11
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat Budafok-Tétény Budapest

Hirdető felhasználó: Bánné dr. Bertalan Bernadett

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1338
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 1221 Budapest, Káldor Adolf utca 5-9. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.

Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 229-26-11) Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda (1221 Budapest Városház tér 11.)
Posta úton: egy példányban postai úton Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda Dr. Patócs Andrea irodavezető részére (1221 Budapest, Városház tér 11.) A borítékon kérjük feltüntetni: " 1. számú házi gyermekorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018. május 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-al kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.
A leendő házi gyermekorvosnak adható támogatások, a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a Budapest XXII. kerületi egészségügyi alapellátás biztosításának elősegítéséről szóló 17/2016. (VI.28.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint történnek. (www.budafokteteny.hu)

További információ: Bánné dr. Bertalan Bernadett
E-mail: banneb@bp22.hu
Tel.: 229-26-11

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzat
Település: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület
Telefon: 06-1-229-26-11
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvos

Hirdető felhasználó: Hajdúhadház Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1755
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - Egyetem – csecsemő- és gyermekgyógyászat szakorvosi képesítés,
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- érvényes orvosi nyilvántartási engedély, orvosi kamarai tagság.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-házi gyermekorvosi munkakörben betöltött – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - fényképes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok,
- egészségügyi alkalmassági igazolás,
- érvényes orvosi nyilvántartási engedély, Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a jogviszony létesítését nem teszi lehetővé, vagy az igénylésről szóló postai feladóvevény másolata,
- nyilatkozat arról, hogy nyílt vagy zárt ülésen kéri a pályázata megtárgyalását,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.10.01
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.10.15
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázat Hajdúhadház Város Önkormányzata címére történő megküldésével (4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 638/2018, valamint a munkakör megnevezését: házi gyermekorvos.
- Személyesen Csáfordi Dénes polgármester, Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbír. után azonnal
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A jogviszony időtartama:

határozatlan idejű megbízási jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 9. szám

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

Hajdúhadház II. számú házi gyermekorvosi körzetében területi ellátási kötelezettséggel a jogszabályban meghatározott házi gyermekorvosi feladatok ellátása.

Díjazás: megegyezés szerint

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatot Hajdúhadház Város Önkormányzata Képviselő-testülete bírálja el, a pályázat benyújtási határidejének lejártát követő első képviselő-testületi ülésen. A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A házi gyermekorvos munkakör betöltése megbízási jogviszonyban, megbízási szerződés alapján történne. A praxisjog az önkormányzattal történő megállapodás megkötése útján ingyenesen megszerezhető.

A körzetet érintően a házi gyermekorvosnak lehetősége van pályázni a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő által meghirdetett tartósan betöltetlen háziorvosi és fogorvosi körzeteket betöltő orvosok letelepedésének támogatására, mely pályázat feltételei az alábbi linken érhetők el:
http://neak.gov.hu/szakmai_kozlemenyek/haziorvosi_es_fogorvosi_etelepedesi_palyazat_2018.html

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szaniszló Tamás nyújt, a 06-30-229-4440-es telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Hajdúhadház Város Önkormányzata
Település: Hajdúhadház
Telefon: 06-30-229-4440
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat Budafok-Tétény Budapest

Hirdető felhasználó: Bánné dr. Bertalan Bernadett

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1338
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 1221 Budapest, Káldor Adolf utca 5-9. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.

Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Személyesen: előre egyeztetett időpontban (Tel.: 229-26-11) Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda (1221 Budapest Városház tér 11.)
Posta úton: egy példányban postai úton Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Iroda Dr. Patócs Andrea irodavezető részére (1221 Budapest, Városház tér 11.) A borítékon kérjük feltüntetni: " 1. számú házi gyermekorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018. május 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-al kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.
A leendő házi gyermekorvosnak adható támogatások, a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a Budapest XXII. kerületi egészségügyi alapellátás biztosításának elősegítéséről szóló 17/2016. (VI.28.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint történnek. (www.budafokteteny.hu)

További információ: Bánné dr. Bertalan Bernadett
E-mail: banneb@bp22.hu
Tel.: 229-26-11

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzat
Település: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület
Telefon: 06-1-229-26-11
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi pályázat Budafok-Tétény Budapest

Hirdető felhasználó: Bánné dr. Bertalan Bernadett

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1338
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata pályázatot hirdet területi ellátási kötelezettséggel működő házi gyermekorvosi praxis betöltésére a 1221 Budapest, Káldor Adolf utca 5-9. szám alatt működő gyermekrendelőjébe.

Várjuk azon elkötelezett szakemberek jelentkezését, akik az alábbi feltételeknek megfelelnek:
• a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte
• büntetlen előélet, cselekvőképesség,
• Magyar Orvosi Kamarai tagságról szóló igazolás,
• egészségügyi alkalmasság
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló 30 napnál nem régebbi okirat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata,
- illetékes hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, mely szerint hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata Képviselő-testülete nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Folyamatos
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018. május 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A megbízás időtartama határozatlan időre szól. A körzet ellátása az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történik, a NEAK-al kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján. A működés, üzemeltetés részletes feltételeit a nyertes pályázóval kötött feladat-ellátási szerződés határozza meg. A praxis működtetési jogát az Önkormányzat térítésmentesen adja át.
A leendő házi gyermekorvosnak adható támogatások, a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a Budapest XXII. kerületi egészségügyi alapellátás biztosításának elősegítéséről szóló 17/2016. (VI.28.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint történnek. (www.budafokteteny.hu)

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzat
Település: Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület
Telefon: 06-1-229-26-11
E-mail: Email Küldése

Táborfalva háziorvosi pályázat

Hirdető felhasználó: Táborfalva Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1500
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény és annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Kormányrendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Kormányrendeletben előírt végzettségek, feltételek megléte,
- büntetlen előélet,
- B kategóriás jogosítvány,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai és személyes önéletrajz,
-fenti jogszabályok szerinti iskolai végzettséget, szakirányú szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak megkéréséről szóló postai feladóvevény másolata
- MOK tagság igazolása,
- orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság igazolása
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó vállalkozói vagy közalkalmazotti jogviszonyban kívánja a feladatot ellátni,
- vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok, valamint a hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak.
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadásához szükséges feltételeket teljesíti,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a személyét érintő kérdés tárgyalását nyílt vagy zárt ülésen kéri.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.09.30
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.10.15
A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot 1 példányban postai úton vagy személyesen az alábbi címre kell benyújtani: Táborfalva Nagyközség Polgármestere 2381 Táborfalva, Köztársaság tér l. A borítékon kérjük feltüntetni a pályázati kiírás megnevezését: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.10.16
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: 1. sz. vegyes háziorvosi körzet háziorvosi feladatainak teljes körű ellátása területi ellátási kötelezettséggel, határozatlan idejű vállalkozói jogviszony vagy közalkalmazotti jogviszony keretében.
A pályázati kiírással kapcsolatos egyéb információk.
- a meghirdetett háziorvosi körzet praxisjoga térítésmentesen megszerezhető;
- az önkormányzatok a feladat ellátásához a rendelő helyiséget, valamint annak felszerelését és berendezését térítésmentesen biztosítja, a rendelő fenntartásának költségei a feladatellátót terhelik;
- a település központi ügyeletbe tartozik
- szükség esetén szolgálati lakás biztosítható
- a nyertes pályázóval az önkormányzat határozatlan idejű feladat-ellátási szerződést köt, vagy kinevezi a pályázót közalkalmazottnak.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: az álláshely egészségügyi vállalkozás formában történő betöltése.
Egyéb: a Képviselő-testület fenntartja a jogot arra, hogy a pályázati eljárást bármikor eredménytelennek, illetve érvénytelennek nyilvánítsa.

A pályázati kiírással kapcsolatban további információt Tóth Bertalan polgármester nyújt a 30/958-8438 telefonszámon.
A pályázati kiírás közzétételének helye: Táborfalva település honlapja www.taborfalva.hu

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Táborfalva Önkormányzat
Település: Táborfalva
Telefon: 06-29/382-028
E-mail: Email Küldése

Háziorvosi álláspályázat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1184
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: – a 4/2000. (II.25.) EüM rendeletben meghatározott orvosi végzettség, szakképesítés,
– magyar állampolgárság,
– büntetlen előélet,
– nem áll foglalkozástól és közügyektől való eltiltás hatálya alatt,
– cselekvőképesség,
– orvosi munkakör betöltésére való egészségügyi alkalmasság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: – részletes szakmai önéletrajz (gazdasági társaság pályázó esetén megjelölve, ki fogja személyesen ellátni a praxist),
– a diploma és a végzettséget igazoló okiratok másolata,
– külföldön szerzett diploma esetén a honosításról (magyarországi elismerésről) szóló határozat másolata,
– 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány arról, hogy: büntetlen előéletű, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt és nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
– egészségügyi alkalmassági igazolás,
– nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
– nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázat elbírálását nyílt vagy zárt ülésen kéri-e.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot „Pályázat háziorvosi állásra” megjelöléssel Gergely Zoltán polgármesternek címezve (5123 Jászárokszállás, Árpád tér 1.) kell személyesen, postai kézbesítés útján vagy e-mailen (titkarsag.ph@jaszarokszallas.hu) benyújtani.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A praxis térítésmentesen vehető át az Önkormányzattól. Az Önkormányzat az állást betöltő háziorvosnak – igény esetén – szolgálati lakást biztosít. A pályázatokat Jászárokszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bírálja el. A pályázat kiírója fenntartja magának azt a jogot, hogy az eljárás bármely szakaszában a pályázatot eredménytelenné nyilvánítsa.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Jászárokszállás Város Önkormányzata
Település: Jászárokszállás
Telefon: 06-57-531-050
E-mail: Email Küldése

Decs II. számú háziorvosi praxis

Hirdető felhasználó: Decs Nagyközség Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1300
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Pályázati felhívás
A II. számú felnőtt háziorvosi körzet praxisjogának betöltésére

Decs Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete – jelenleg helyettesítéssel ellátott - Decs nagyközség és Sárpilis község területi ellátási kötelezettséggel működtetendő II. számú felnőtt háziorvosi körzet háziorvosi feladatainak ellátására – folyamatosan a praxis betöltéséig - pályázatot hirdet.

Pályázatot meghirdető szerv neve, címe: Decs Nagyközség Önkormányzata, 7144 Decs, Fő utca 23.
Munkavégzés helye: 7144 Decs, Őcsényi utca 10. orvosi rendelő, és
7145 Sárpilis, Nyéki u. 2-4. orvosi rendelő.

Pályázati feltételek:
- az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) kormányrendeletben, valamint a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és a fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben előírt feltételek megléte.
- vállalkozás formájában történő működtetés.

A pályázathoz csatolandó dokumentumok:
- részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Magyar Orvosi Kamarai tagsági igazolás
- hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok hiteles másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.

Illetmény és juttatások:
Az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) kormányrendelet alapján az OEP-el kötött finanszírozási szerződés szerint.


Egyéb információk:
- a meghirdetett háziorvosi körzet praxisjoga térítésmentesen megszerezhető.
- a II. sz. háziorvosi körzet lakosságszáma 1300 fő.
- az önkormányzat a feladat ellátásához a rendelő helyiséget, valamint annak felszerelését és berendezését térítésmentesen biztosítja, a rendelő fenntartásának költsége a feladatot ellátót terheli
- Igény esetén az önkormányzat szolgálati lakást biztosít.

A pályázat benyújtásának határideje:
- 2018. november 16.

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot postai úton vagy személyesen, egy példányban kell benyújtani a Decs Nagyközség Önkormányzata címére (7144 Decs, Fő utca 23.), Decs nagyközség polgármesterének címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”

A pályázat elbírálásának határideje:

A pályázat benyújtási határidejének lejártát követő első képviselő-testületi ülés, legkésőbb 2018. november 28.

A feladatellátás kezdete:

A feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.

Az önkormányzat a nyertes pályázóval határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.

A pályázati kiírással kapcsolatban további információ kérhető:
Antal Zsolt polgármestertől a 06/74/595-903 telefonszámon.

A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot arra, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek, illetve érvénytelennek nyilvánítsa.

A pályázati kiírás közzétételének helye:
- www.oali.hu
- www.decs.hu
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázathoz csatolandó dokumentumok:
- részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Magyar Orvosi Kamarai tagsági igazolás
- hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok hiteles másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 16.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. november 28.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton vagy személyesen, egy példányban kell benyújtani a Decs Nagyközség Önkormányzata címére (7144 Decs, Fő utca 23.), Decs nagyközség polgármesterének címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019. január 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Decs Nagyközség Önkormányzata
Település: Decs
Telefon: 74/595-900
E-mail: Email Küldése

Háziorvost keres Rábapordány - Dör háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Rábapordány Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1360
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: - A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, valamint annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, továbbá az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Saját személygépjármű használata
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
- a fenti jogszabályok szerinti szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolása
- vállalkozói tevékenységet igazoló okirat hiteles másolata,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános ülésen történő tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.31.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.01.05.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának helye és módja:
- A pályázatot postai úton, egy példányban kell benyújtani Rábapordány Község Önkormányzata címére: 9146 Rábapordány, Ady Endre u.1., Visy László polgármesternek címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”
- A pályázati kiírással kapcsolatban további információ az alábbi telefonszámokon kérhető:
Visy László polgármester: 06/96 273-378
A pályázat elbírálásának határideje: a pályázati határidő lejártát követő képviselő-testületi ülés.

A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot arra, hogy a pályázó háziorvost személyesen meghallgassa.

A feladatellátás kezdete a feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.
A feladatellátás kezdetének legkorábbi időpontja: működési engedély megszerzését követően.
Az önkormányzat a nyertes pályázóval 5 évre feladat-ellátási szerződést köt, amely meghosszabbítható. E szerződésben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.
A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére.
Rábapordány Község Önkormányzatának Képviselő-testülete fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.09.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Egyéb információk:
- a praxisjog felett az önkormányzat 2017. május 3-ától rendelkezik,
- a háziorvosi feladat az Országos Alapellátási Intézet által működtetett praxis programok keretén belül is ellátható,
- a háziorvosi ellátást végzőnek az ügyeleti ellátásban is részt kell vennie
- ellátandó körzet lakosságszáma: 1 606 fő (Rábapordány és Dör együtt)
- az alapellátáshoz szükséges rendelő mindkét településen rendelkezésre áll, melynek használatát az önkormányzatok ingyenesen biztosítják
- szolgálati lakás biztosított (az épület energetikai korszerűsítése keretében napkollektor illetve infrapanelek kerültek felszerelésre, TOP pályázat keretében Rábapordányban az épület külső hőszigetelésére, az orvosi rendelő teljeskörű felújítására, valamint eszközparkjának teljes cseréjére, Dör településen a tető felújítására, szigetelésére kerül sor)
- a körzet működtetéséhez ápolónő rendelkezésre áll
- kötelező tárgyi feltételek biztosítottak megállapodás alapján

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Rábapordány Község Önkormányzata
Település: Rábapordány
Telefon: 0696/273-378
E-mail: Email Küldése

Háziorvost keres Rábapordány - Dör háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Rábapordány Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1360
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: - A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, valamint annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, továbbá az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Saját személygépjármű használata
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
- a fenti jogszabályok szerinti szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolása
- vállalkozói tevékenységet igazoló okirat hiteles másolata,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános ülésen történő tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.31.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.01.05.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának helye és módja:
- A pályázatot postai úton, egy példányban kell benyújtani Rábapordány Község Önkormányzata címére: 9146 Rábapordány, Ady Endre u.1., Visy László polgármesternek címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”
- A pályázati kiírással kapcsolatban további információ az alábbi telefonszámokon kérhető:
Visy László polgármester: 06/96 273-378
A pályázat elbírálásának határideje: a pályázati határidő lejártát követő képviselő-testületi ülés.

A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot arra, hogy a pályázó háziorvost személyesen meghallgassa.

A feladatellátás kezdete a feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.
A feladatellátás kezdetének legkorábbi időpontja: működési engedély megszerzését követően.
Az önkormányzat a nyertes pályázóval 5 évre feladat-ellátási szerződést köt, amely meghosszabbítható. E szerződésben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.
A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére.
Rábapordány Község Önkormányzatának Képviselő-testülete fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.09.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Egyéb információk:
- a praxisjog felett az önkormányzat 2017. május 3-ától rendelkezik,
- a háziorvosi feladat az Országos Alapellátási Intézet által működtetett praxis programok keretén belül is ellátható,
- a háziorvosi ellátást végzőnek az ügyeleti ellátásban is részt kell vennie
- ellátandó körzet lakosságszáma: 1 606 fő (Rábapordány és Dör együtt)
- az alapellátáshoz szükséges rendelő mindkét településen rendelkezésre áll, melynek használatát az önkormányzatok ingyenesen biztosítják
- szolgálati lakás biztosított (az épület energetikai korszerűsítése keretében napkollektor illetve infrapanelek kerültek felszerelésre, TOP pályázat keretében Rábapordányban az épület külső hőszigetelésére, az orvosi rendelő teljeskörű felújítására, valamint eszközparkjának teljes cseréjére, Dör településen a tető felújítására, szigetelésére kerül sor)
- a körzet működtetéséhez ápolónő rendelkezésre áll
- kötelező tárgyi feltételek biztosítottak megállapodás alapján

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Rábapordány Község Önkormányzata
Település: Rábapordány
Telefon: 0696/273-378
E-mail: Email Küldése

Háziorvosi munkakör

Hirdető felhasználó: Dióskál Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 900
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: - A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, valamint annak végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, továbbá az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek.
- Büntetlen előélet.
- Cselekvőképesség.
- B Kategóriás jogosítvány.
- Saját személygépjármű használata.
- Magyar Orvosi Kamarai Tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
- a fenti jogszabályok szerinti szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolása
- vállalkozói tevékenységet igazoló okirat hiteles másolata,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- igazolás a praxisengedély megszerzéséhez szükséges feltételek fennállásáról
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a tevékenységet közalkalmazottként, vagy vállalkozóként kívánja ellátni
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános ülésen történő tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.09.30
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.10.31
A pályázat benyújtásának módja: - A pályázatot postai úton, egy példányban kell benyújtani Dióskál Község Önkormányzata részére címezve: 8764 Dióskál, Béke tér 1., Kun Marcell polgármester. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”. Levelezési cím: 8741 Zalaapáti, Szent István tér 9.
- A pályázati kiírással kapcsolatban további információ az alábbi telefonszámokon kérhető:
Hegedüs Lóránt Aljegyző, 06-30/3272234
- A pályázat elektronikusan is benyújtható a következő email címre: aljegyzo@zalaapati.hu
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Dióskál Község Önkormányzata Képviselő-testülete pályázatot ír ki Dióskál, Egeraracsa és Zalaszentmárton települések háziorvosi körzet területi ellátási kötelezettséggel történő ellátására

Ellátandó feladat:
- Dióskál, Egeraracsa és Zalaszentmárton községek teljes közigazgatási területén a háziorvosi körzetben vegyes típusú háziorvosi feladatok ellátása területi ellátási kötelezettséggel az Önkormányzatok tulajdonában lévő rendelőkben.

Egyéb információk:
- a praxisjog felett az önkormányzat rendelkezik,
- a háziorvosi feladat az Országos Alapellátási Intézet által működtetett praxis programok keretén belül is ellátható,
- a háziorvosi ellátást végzőnek a keszthelyi ügyeleti ellátásban is részt kell vennie
- az alapellátáshoz szükséges rendelő mindhárom településen rendelkezésre áll, melynek használatát az önkormányzatok ingyenesen biztosítják
- szolgálati lakás (kertes családi ház) biztosított Dióskál településen
- a körzet működtetéséhez ápolónő rendelkezésre áll
- kötelező tárgyi feltételek biztosítottak megállapodás alapján

A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot arra, hogy a pályázó háziorvost személyesen meghallgassa.

A feladatellátás kezdete a feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.
A feladatellátás kezdetének legkorábbi időpontja: működési engedély megszerzését követően.
Az önkormányzat a nyertes pályázóval határozatlan időre feladat-ellátási szerződést köt. E szerződésben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.
A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra a nyertes pályázó részére.
Dióskál Község Önkormányzatának Képviselő-testülete fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Dióskál Község Önkormányzata
Település: Dióskál
Telefon: 06/303272234
E-mail: Email Küldése

Pályázati hirdetmény X. számú háziorvosi körzet ellátására

Hirdető felhasználó: dr.File Beáta

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1190
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EÜM rendelet szerinti képesítés valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek, - az önkormányzattal kötött feladat - ellátási szerződés szerint.
- büntetlen előélet, cselekvőképesség
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes személyi és szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajz
- orvosi diploma és a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- vállalkozási formától függően egyéni vállalkozói igazolvány vagy 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata
- a működési engedély kiadási feltételeinek meglétét igazoló irat másolata
- a praxisengedély kiadási feltételeinek meglétét igazoló irat másolata
- hozzájáruló nyilatkozat, a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék a teljes pályázati anyagot
- nyilatkozat a Képviselő testület nyilvános vagy zárt ülésén történő pályázati anyag tárgyalásához
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.09.30
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.10.30
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton Oroszlány Város Önkormányzata címére (2840 Oroszlány, Rákóczi Ferenc. út 78.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.11.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: Szolgálati lakás igény szerint biztosított. Az önkormányzat a feladatellátáshoz a rendelő helyiséget és a berendezésit térítésmentesen adja használatba. A körzet működtetéséhez szakképzett, tapasztalattal rendelkező asszisztens rendelkezésre áll.
A nyertes pályázóval Oroszlány Város Önkormányzata határozatlan idejű feladat-ellátási szerződést köt.

A pályázattal kapcsolatban további részletes információ kérhető dr. File Beáta jegyzőtől a 34/361-444/100 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: dr.File Beáta
Település: Oroszlány
Telefon: 34/361-444
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi körzet letelepedési támogatással

Hirdető felhasználó: dr.File Beáta

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 420
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EÜM rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelelés,
- büntetlen előélet
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: részletes személyi és szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajz
- orvosi diploma és a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- vállalkozási formától függően egyéni vállalkozói igazolvány vagy 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása
- egészségügyi alkalmasságot igazoló irat másolata
- a működési engedély kiadási feltételeinek meglétét igazoló irat másolata
- a praxisengedély kiadási feltételeinek meglétét igazoló irat másolata
- hozzájáruló nyilatkozat, a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék a teljes pályázati anyagot
- nyilatkozat a Képviselő testület nyilvános vagy zárt ülésén történő pályázati anyag tárgyalásához
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.09.30
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.10.30
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton Oroszlány Város Önkormányzata címére (2840 Oroszlány, Rákóczi Ferenc. út 78.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.11.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Oroszlány Város Önkormányzata pályázatot hirdet a IV. számú – egy településrészt érintő - tartósan betöltetlen, jelenleg helyettesítéssel ellátott – körzet gyermekorvosi feladatainak ellátására.
Előnyben részesül a vállalkozói jogviszonyban történő feladatellátás de megoldható közalkalmazotti jogviszonnyal is. A feladatellátás területi ellátási kötelezettséggel jár. Tartósan betöltetlen körzetként letelepedési támogatás igényelhető rá.
Az Önkormányzat szükség esetén szolgálati lakást, valamint felszerelt rendelőt biztosít.
A pályázattal kapcsolatban további részletes információ kérhető dr. File Beáta jegyzőtől a 34/361-444/100 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: dr.File Beáta
Település: Oroszlány
Telefon: 34/361-444
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás házi gyermekorvosi praxis betöltésére

Hirdető felhasználó: Solt Város Önkormányzat

Ár:

Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: - büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- csecsemő- és gyermekgyógyászati szakorvosi képesítés,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve letelepedett státusz,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és a fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
Vállalkozási formában történő ellátás esetén egyéb feltételek:
- a praxisengedély jogszabályban előírt feltételei meglétének az illetékes járási népegészségügyi intézet általi igazolása,
- a praxis vállalkozói formában történő működtetése,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat hiteles másolata, szakmai gyakorlatot igazoló irat másolati példánya
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okmány másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az annak megkéréséről szóló postai feladóvevény másolata,
- részletes szakmai önéletrajz,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó vállalkozói vagy közalkalmazotti jogviszonyban kívánja a feladatot ellátni; amennyiben vállalkozás keretében, akkor a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok másolata (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén az alapító okirat/alapszabály/ és a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat hiteles másolata),
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.31
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.01.07
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot 1 példányban, zárt borítékban, postai úton (vagy személyesen) Solt Város Önkormányzathoz (6320 Solt, Béke tér 1.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: házi gyermekorvosi körzet pályázata
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.08.21
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Solt Város Önkormányzata pályázatot hirdet házi gyermekorvosi praxis megegyezés szerint vállalkozási formában vagy közalkalmazotti jogviszonyban, területi ellátási kötelezettséggel történő betöltésére.
Az ellátandó feladatkör:
Solt Város és Újsolt község házi gyermekorvosi körzetének ellátása – megegyezés szerint-vállalkozási vagy közalkalmazotti jogviszony formában, területi ellátási kötelezettséggel, csecsemő és iskola-egészségügyi ellátásban való részvétellel, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződésben rögzített feltételek szerint, a központi ügyeleti feladatokban való közreműködéssel.
A feladat ellátásának helye: 6320 Solt, Vécsey tér 1.
A praxisjog megszerzése:
A praxisjog térítésmentesen, az önkormányzattal való feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg. A praxisjoghoz az önkormányzat 2.400.000,-Ft/év összegű támogatást nyújt határozatlan időre.
A jogviszony időtartama:
A feladat-ellátási szerződés/közalkalmazotti jogviszony határozatlan időtartamra szól.
A jogviszony kezdete:
A feladat-ellátási/közalkalmazotti szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötött finanszírozási szerződés hatályba lépését követően azonnal.
Pályázathoz kapcsolódó egyéb információk:
Solt város Önkormányzata szolgálati lakást biztosítani tud a pályázó részére.
Pályázattal kapcsolatos egyéb információt lehet kérni a 06-20/9683-545 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Solt Város Önkormányzat
Település: Solt
Telefon: +36209683545
E-mail: Email Küldése

HÁZIORVOSI PÁLYÁZAT CIBAKHÁZA I.KÖRZET

Hirdető felhasználó: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1924
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: • Az önálló orvosi tevékenységekről szóló 2000. évi II. törvényben, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben előírt feltételek megléte,
• felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
• Magyar Orvosi Kamarában fennálló tagság,
• saját személygépkocsi, „B” kategóriás jogosítvány.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajzot, amely tartalmazza a szakmai gyakorlatot is,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló diploma másolatát,
- nyilvántartás (Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ) igazolása,
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
- egészségügyi alkalmassági igazolás,
- érvényes orvosi nyilvántartási engedély, Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- a vállalkozói formától függően az egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat másolatát,
- a működtetési jog meglétét igazoló okirat hitelesített másolatát, vagy a működtetési jog megszerzése feltételeinek fennállását igazoló határozat,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, abba betekinthetnek,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.11.30
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.12.31
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot egy példányban postai úton vagy személyesen kell benyújtani a következő címen: Hegyes Zoltán Polgármester, Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat, 5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.01.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: • Vállalkozói formában történő eredményes pályázat esetén az önkormányzat határozatlan időre szóló részletes szerződést köt, amelyben a felek a működés feltételeit rögzítik.
• Az önkormányzat ingyenesen a háziorvos rendelkezésére bocsátja a háziorvosi rendelőt, valamint a minimumfeltételek biztosításához szükséges eszközöket. Az önkormányzat viseli a rendelő, váróterem rezsi költségeit, valamint a rendeltetésszerű használatra alkalmas állapot fenntartásához szükséges karbantartási munkák költségeit.
• Cibakháza állandó lakossága: 4084 fő, ebből az ellátandó körzet 1924 kártyaszámmal rendelkezik.
• Előnyt jelent gyermekorvosi szakvizsga.
• Szolgálati lakás biztosítása egyeztetés tárgyát képezi.
• A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet a Hegyes Zoltán polgármesternél 56/477-001 mellék telefonszámon, vagy személyesen.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat
Település: Cibakháza
Telefon: 0656477001
E-mail: Email Küldése

Házi gyermeko. körzet letelepedési támogatással - Taktakenéz

Hirdető felhasználó: Taktakenéz Jegyző

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 750
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Feltételek: - a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés (csecsemő és gyermekgyógyász szakorvosi szakképesítés)
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.

Benyújtandó iratok, igazolások:
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- szakmai önéletrajz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- nyilatkozat a praxis vállalkozói formában történő működtetésére,
- az Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása.

Benyújtási határidő: folyamatos

A dokumentumokat egy példányban postai úton Molnár Tibor polgármesternek (3924 Taktakenéz, Béke u. 9.) kell benyújtani.

További információ kérhető: Taktakenéz Községi Önkormányzat a 06-47-388-001 vagy 06-47-572-313 telefonszámon munkaidőben, vagy azon kívül e-mailben a jegyzo@prugy.hu elektronikus levélcímen.

Taktakenéz Községi Önkormányzat házi gyermekorvosi körzetének területi ellátási kötelezettséggel,
- vállalkozás (egyéni vagy társas) formájában,
- az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződésben rögzített feltételekkel történő
ellátása a NEAK-al kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján.

A körzet több, mint 60 hónapja betöltetlen, így a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő által kiírt letelepedési támogatás igényelhető rá. (20.000.000,-Ft )
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.09.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Taktakenéz Községi Önkormányzat
Település: Taktakenéz
Telefon: 06-47-388-001 vagy 06-47-572-313
E-mail: Email Küldése

6621 Derekegyház, Kossuth u. 4.

Hirdető felhasználó: Derekegyház Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1538
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II.törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II. 25.) EÜM rendeletben előírt feltételek megléte.Büntetlen előélet, cselekvőképesség, Magyar Orvosi Kamarai tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállakozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbíróság bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 15 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat postai úton Derekegyház Község Önkormányzata címére: 6621 Derekegyház, Kossuth utca 4. számra történő megküldésével, vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Rezidensek jelentkezését is várjuk, mivel a mentorálás helyben megoldott.
További részletes információ kérhető Szabó István polgármestertől a 0630/3032220, és 63/453003 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Derekegyház Község Önkormányzata
Település: Derekegyház
Telefon: 0663453003
E-mail: Email Küldése

háziorvosi szolgálat /háziorvos

Hirdető felhasználó: Nagyalásony Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 930
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Nagyalásonyi vegyes háziorvosi körzet feladatainak ellátása területi (Nagyalásony, Dabrony, Vid, Kisszőlős települések) ellátási kötelezettséggel határozatlan idejű közalkalmazotti vagy vállalkozói formában.
Egyetem, 4/2000.(II.25.) EüM rendelet 11.§-a szerinti szakképesítés, magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet

Pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Háziorvosi munkakörben legalább 1-3 év tapasztalat, üzemorvosi szakvizsga
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Orvosi diploma, valamint szakképzettséget igazoló diploma másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, részletes szakmai önéletrajz, jogosítvány másolata, egészségügyi alkalmasság igazolása, Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolás, vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentum másolata,nyilatkozat arról, hogy személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat nyilv. vagy zárt ülés keretében való elbírálásról
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.09.24.
A pályázat benyújtásának módja: Pályázat benyújtásának módja:
Postai úton a pályázatnak a Nagyalásony Község Önkormányzata címére történő megküldésével (8484 Nagyalásony, Kossuth u. 29.)
Elektronikus úton Csöngei Gábor polgármester részére a onknagyalasony@vnet.hu, címen keresztül,
vagy személyesen: Csöngei Gábor polgármester, 8484 Nagyalásony, Kossuth u. 29.

Pályázat benyújtásának határideje: 2018. szeptember 24.
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.10.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A háziorvosi feladatok a szakképesítés nélkül is elláthatja az a szakorvos aki a 4/2000.(II.25.) EüM rendelet 11.§ (4) bekezdésében felsorolt szakképesítések valamelyikével rendelkezik. A praxis térítésmentesen megszerezhető. A praxisjogról az önkormányzat megállapodást köt a pályázat nyertesével. Szükség esetén szolgálati lakás igényelhető. Az önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázati felhívást indokolás nélkül visszavonja, a pályázati eljárást megszüntesse, eredménytelenné nyilvánítsa. A leendő háziorvos egy korszerű, felújításra kerülő rendelőben végezheti tevékenységét.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Nagyalásony Község Önkormányzata
Település: Nagyalásony
Telefon: 0688/504-730
E-mail: Email Küldése

5. sz. Házi gyermekorvosi körzet letelepedési támogatással

Hirdető felhasználó: Pápa Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés (csecsemő és gyermekgyógyász szakorvosi szakképesítés)
- büntetlen előélet
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- szakmai önéletrajz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- nyilatkozat a praxis vállalkozói formában történő működtetésére,
- az Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba beletekinthessenek,
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.08.17
A pályázat benyújtásának módja: : A pályázatot egy példányban postai úton dr. Áldozó Tamás polgármesternek (8500 Pápa, Fő u. 5.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: „5. sz. Házi gyermekorvosi körzet pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.09.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Pápa Város Önkormányzatának Egészségügyi Alapellátási Intézetének igazgatójától Ujváry Hajnalkától, a 06-89-515-003 telefonszámon munkaidőben, vagy azon kívül a 06/30/6480846 telefonszámon, e-mailben az alapellatas@papa.hu elektronikus levélcímen.
Pápa Város 5. sz. házi gyermekorvosi körzetének területi ellátási kötelezettséggel,
- vállalkozás (egyéni vagy társas) formájában,
- ügyeleti ellátásban való részvételi kötelezettséggel,
- az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződésben rögzített feltételekkel történő ellátása a NEAK-al kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján

A feladat ellátásának helye: 8500 Pápa, Huszár ltp. gyermekorvosi rendelő

A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra.
A körzet több, mint 12 hónapja betöltetlen, így a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő által kiírt letelepedési támogatás igényelhető rá. (12.000.000,-Ft )

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Pápa Város Önkormányzata
Település: Pápa
Telefon: 306480846
E-mail: Email Küldése
Classified Ads Software powered by Juloa.com